כסף וצרכנות

בניגוד לתחזיות השחורות: במאסטרקארד דיווחו על עלייה בקניות האמריקאים

מגפת הקורונה לא עצרה את תושבי המעצמה ונרשמה עלייה במהלך עונת הקניות המרכזית של השנה, בין התאריכים 11 באוקטובר ל-24 בדצמבר. המסחר האלקטרוני גדל ב-49%, הריהוט לגן היה מבוקש יותר, ההלבשה והתכשיטים צנחו
כפיר אדר | 
מאסטרקארד (צילום Pexles)
בארצות הברית דיווחו כי היקף הקניות עלה ב-3% במהלך עונת הקניות המרכזית של השנה, בין התאריכים 11 באוקטובר ל-24 בדצמבר. הדו"ח של מאסטרקארד מביא חותמת לכך שמגיפת הקורונה גרמה לעלייה במעבר קניות מקוונות.
מכירות המסחר האלקטרוני בארה"ב זינקו ב -49% בעונת הקניות של החגים השנה, על פי הדו"ח והדגיש את תפקיד הקורונה בשינוי הרגלי הקניות של הלקוחות. מכירות המסחר האלקטרוני לחגים היוו השנה 19.7% מסך המכירות הקמעונאיות. ענקית המסחר האלקטרוני אמזון דחפה גם את אירוע הקידום השנתי הקיצי שלה לאוקטובר, וציינה עונת חגים ארוכה מתמיד עבור קמעונאים שהחמיצו מכירות במשך מספר שבועות במהלך הנעילה מוקדם יותר השנה.
"זו הייתה תקופת חגים בריאה ממה שרבים שיערו", אמר בראיון לרויטרס היועץ הבכיר של מאסטרקארד סטיב סדוב. "המגמה הדיגיטלית תמשיך לצמוח בשנת 2021, כאשר קמעונאים קטנים יותר יאמצו גם טכנולוגיה חדשה כדי להציע ללקוחות דרכים חדשות לחנות. אנשים המבלים זמן רב יותר בבית בגלל מדיניות מורחבת בעבודה מהבית ולמידה מרחוק, הניעו את הביקוש לעיצוב הבית ולמוצרים לשיפור הבית, כאשר המכירות הקמעונאיות בקטגוריית ריהוט וריהוט לבית קפצו על 16.2% על פי הדו"ח".
עוד הוסיף: "גם מוצרי אלקטרוניקה ומכשירים עלו בשיעור של 6% במהלך התקופה, שכן צמצום ההוצאות על סעודות, נסיעות ופנאי עודד את הקונים לבצע רכישות אחרות. מכירות ההלבשה והתכשיטים צנחו בסך הכל, אך מכירות המסחר האלקטרוני עלו ב-15.7% וב-44.6%".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה