כסף וצרכנות

מהפכה בוולט: זה השירות החדש שיוצע למשתמשי האפליקציה

החברה הכריזה כי תינתן לבתי עסק האפשרות לבצע קידום ממומן באפליקציה על מנת להגדיל עוד יותר את החשיפה והמכירות. הפרסום ייחשף רק ללקוחות רלוונטיים ובתי העסק יתבקשו לשלם רק עבור פרסום שהוביל למכירות בפועל. הקידום יופיע פעמים בודדות במהלך הגלילה בעמוד ויסומן כתוכן מקודם כחלק מתוצאות החיפוש 
מערכת ice | 
וולט (צילום shutterstock)
וולט השיקה הבוקר (שלישי) לכ-8,000 בתי העסק שעל גבי הפלטפורמה הטכנולוגית מוצר חדש לשיפור התוצאות העסקיות של בתי העסק, "קידום ממומן". בתי העסק יקבלו כלי נוסף לבניית קמפיין באופן עצמאי, יחד עם כלים נוספים שיש להם במערכת ניהול קמפיינים של בתי העסק כמו "משלוחים חינם" ו"הנחות סל" שקיימים כבר תקופה. 
יתרונות כלי "הקידום הממומן" לבתי העסק בוולט הם תשלום על בסיס הצלחה בלבד - בית העסק משלם רק עבור מודעות שהובילו למכירות. השליטה בידי בית העסק שיכול להחליט לפתוח ולכבות את הפרסום בכל רגע דרך כלי ניהול הקמפיינים ובכל תקציב שיבחר. המודעה מופיעה רק ללקוחות רלוונטיים בסביבת בית העסק ובהתאם לקהלי היעד שלה.

קידום ממומן בוולט (צילום: יח"צ)
בתי העסק יחשפו לתוצאות קמפיין מפורטות באמצעות כלי ניתוח מתקדמים. מהחברה נמסר כי כלי השיווק החדשים לבתי העסק, וביניהם "קידום ממומן", קיימים בשווקים אירופיים של וולט מאז 2023. המוצר מגיע כעת לישראל לטובת בתי העסק על מנת לסייע להם לקדם מכירות ולשפר תוצאות עסקיות על גבי הפלטפורמה. 
ישראל אברהמי, סמנכ״ל הריטייל, Wolt ישראל: "אנחנו מחפשים כל הזמן דרכים חדשות לפתח עוד כלים שיכולים לסייע לבתי העסק להגדיל את הכנסותיהם ולמקסם את הנוכחות שלהם בפלטפורמה. הביקוש למוצר טכנולוגי של פרסום יעיל ומדויק עלה מצד בתי עסק במשך תקופה ארוכה. אני שמח שאנחנו מצליחים להביא לכ-8,000 בתי עסק את המוצר החדש של 'קידום ממומן' שנבנה בצורה שמאפשרת שימוש יעיל ביותר בתקציב השיווק של בתי עסק, תוך שימור של חווית לקוח מעולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה