דיגיטל וטק

וולט עושה מהפכה באפליקציה: זה השינוי הקיצוני שיקבלו המשתמשים

פלטפורמת Wolt הודיעה הבוקר על שורת פיצ׳רים טכנולוגיים חדשים שהושקו לראשונה בישראל. בין הפיצ׳רים: אפשרות להזמנה משני בתי עסק במקביל ללא תוספת דמי משלוח, צ׳אט ישיר בין הלקוח לשליח, חיפוש לפי מוצר והשוואת מחירים, החזרות פריטי אופנה ועוד. פיצ׳ר Double Order שמאפשר הזמנה נוספת על הדרך נמצא בפיילוט במרכז
מערכת ice |  1
וולט ופקטורי 54 (צילום shutterstock)
ביום חשיפה מיוחד שנערך במשרדי החברה בתל אביב, חשפה הבוקר פלטפורמת Wolt את הפיצ׳רים הטכנולוגיים החדשים של האפליקציה, גרסת 2024. מאחורי שורת הפיצ׳רים שהושקו, עומדת אסטרטגיית החברה העולמית, לשדרוג חווית הצריכה כך שתאפשר ללקוחות שימוש קל ומשתלם יותר - זאת לצד המשלוח המיידי ושירות לקוחות אמין.
הפיצ׳רים החדשים שהושקו לראשונה בישראל: מזמינים פיצה וגם חלב וביצים על הדרך: פיצ׳ר Double Order - הזמנה נוספת על הדרך שמושק ב-Wolt בפיילוט ראשון מסוגו בישראל, מאפשר ללקוחות הזמנה משני בתי עסק במקביל וללא תוספת דמי משלוח. כך קבוצת חברים יכולה להזמין גם נודלס וגם המבורגר, וזוג בדייט רומנטי יכול לבחור את הסושי מהמסעדה היפנית וקינוח מפטיסרי איכותי.

מדובר בחידוש משמעותי בחווית הצריכה המתקדמת של Wolt, בו הושקעו חודשים של פיתוח, סנכרון אופרטיבי וטיוב חווית השימוש. מטרת המוצר היא שדרוג חווית הלקוח כך שיוכל להזמין משני בתי עסק במקביל, תוך חיסכון של עלות ההזמנה השנייה. 
איך זה עובד? האפליקציה תציע ללקוחות את האפשרות להזמין משלוח מבית עסק נוסף בתוך עשר דקות מרגע ההזמנה הראשונה בתי העסק שניתן יהיה להזמין מהם ללא דמי משלוח  הם בתי עסק שנמצאים במסלול ההזמנה המקורית (דהיינו במרחק סביר מבית העסק של ההזמנה הראשונה או מכתובת הלקוח). ההזמנה השנייה תתאפשר ללא דמי משלוח, אלא בחיוב דמי תפעול בלבד. פיצ׳ר Double Order נמצא בפיילוט באזור המרכז ויתרחב לכלל הארץ במהלך הקיץ. 
איפה הכי משתלם להזמין פיצה משפחתית? פיצ׳ר חיפוש (search) מתקדם ויעיל שמאפשר ללקוחות לחפש באפליקציה מוצרים ספציפיים, ולהשוות ביניהם לפי מחיר, זמן משלוח ופרטים נוספים.מטרת הפיצ׳ר היא לאפשר בחירה מושכלת של מוצרים לפי צרכי הלקוחות. אם עד עכשיו בעת החיפוש באפליקציה, הלקוחות נחשפו לרשימת בתי עסק (כמו מסעדות וסופרים) בלבד, ויכולים היו להיכנס לעסק ולבצע הזמנה - מעתה הרכישה הופכת קלה ויעילה יותר, וכמובן גם משתלמת יותר: בעת חיפוש באפליקציה, לצד רשימת בתי העסק תופיע גם רשימת מוצרים.
הרשימה מציגה את תמונת המוצר, מחירו, שם בית העסק, זמן המשלוח ודמי המשלוח מבית העסק. בלחיצה על המוצר, תוצע ללקוח האפשרות לבחור בו ולהתחיל את ההזמנה מבית העסק הנבחר. ניתן לפלטר את תוצאות החיפוש לפי סוג בית העסק וגם לפי מרחק, דירוג, דמי משלוח וזמן משלוח.פיצ׳ר החיפוש בשלביו הראשוניים, ועל אף שפתוח לכל הלקוחות, יעבור שיפורים ושכלולים רבים בתקופה הקרובה.
״ומה קורה אם הג׳ינס גדול עליי?״: פיצ׳ר החזרות שהחל כפיילוט עם השקת תחום האופנה וכניסתן של חנויות פקטורי 54 לאפליקציה, התרחב לשחקנים נוספים. כעת ניתן להזמין בגדים ואביזרים ממגוון חנויות כמו: ליווייס, קלוין קליין, פטי באטו, טומי הילפיגר, אוריג׳ינלס, המשביר, פומה, איימי, זוהרה, ועוד ועוד - ואם הפריט לא יושב כמו שצריך, להחזיר באמצעות שליח וללא עלות נוספת.
איך זה עובד? נכנסים לקטגוריות ׳ביגוד ואופנה׳ ו׳ביגוד פרימיום׳ באפליקציה. בוחרים את הפריט והמידה ומבצעים הזמנה כרגיל. השליח מגיע בתוך כחצי שעה. מודדים, ואם לא מתאים: נכנסים לאזור האישי, לוחצים על ׳הזמנות והחזרות׳ בוחרים את החנות ואת הפריט/ים שמעוניינים להחזיר. מזמינים שליח והוא מגיע מיידית לאסוף את הפריטים. מקבלים זיכוי ברגע שהשליח מחזיר את הפריטים לחנות. 
״תוכל לא לצלצל בפעמון?״ - פיצ׳ר הצ׳אט בין שליח ללקוח מאפשר תקשורת ישירה מהרגע שהשליח אסף את ההזמנה, כדי לתאם את פרטי מסירת המשלוח במידת הצורך. הפיצ׳ר פותח בין היתר לבקשתם של קהילת השליחים החירשים בWolt ישראל, המונה כמאה שליחים.  הפיצ׳רים שהושקו זמינים כיום לאחוזים בודדים מהמשתמשים בישראל, כחלק מפיילוט שנערך בימים אלה ב-Wolt. מטרת הפיילוט היא בדיקה ושיפור הפיצ׳רים, וטיוב היצע המגוון ללקוחות. בהמשך, צפויה החברה להרחיב את הפיילוט ולהשיק את המוצרים לכלל הלקוחות.
ביום החשיפה לעיתונאים שנערך השבוע, דיבר וינסנט הו-טין-נואה, סמנכ״ל פיתוח המוצר של וולט העולמית (Vincent Ho-Tin-Noé, CPO of Wolt) וסיפר: ״הסוד שלנו הוא בחיבור בין טכנולוגיה לצרכים המשתנים של הלקוחות שלנו - בין אם הם מודעים אליהם ובין אם עדיין לא. זו אופרציה מאוד מורכבת שבליבה נמצא הסנכרון שבין לקוחות, שליחים ובתי עסק״.
הוא הוסיף וסיפר: ״הושקעו פה משאבים רבים בפיתוח השלב הבא של חווית הצריכה, עם שורת פיצ׳רים שהופכים את הגלישה באפליקציה וההזמנה לקלה יותר ומשתלמת יותר. הפיתוח של כל פיצ׳ר כזה מורכב טכנולוגית ואפורטיבית, ונדרשת מאיתנו השקעה רבה כדי להוציא אותה ללקוחות. בחרנו בישראל כדי להשיק את הפיצ׳רים הללו כי אנחנו יודעים שהלקוחות הישראלים אוהבים את החדשנות הטכנולוגית, מאמצים במהירות את הפיתוחים הללו, ויודעים לתת פידבק מדויק כדי שנוכל להשתפר״.
 
ישראל אברהמי, מנהל הריטייל בWolt ישראל: ״אנחנו בWolt תמיד מקשיבים למה שהלקוחות שלנו צריכים, מה הם רוצים ומה ישפר את חווית הקניה שלהם. החידושים שאנחנו מכניסים לאפליקציה ישדרגו משמעותית את חווית הלקוחות ויאפשרו להם קניה טובה יותר עם גיוון רחב, תוך ניצול זמן מקסימלי, ובצורה המשתלמת ביותר. השיפורים הטכנולוגיים שאנחנו מוסיפים ישפרו את החוויה ללקוח, יגדילו הזמנות לבתי העסק וישדרגו את חווית השליחים שאצלנו בפלטפורמה״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש עוד פיצר מהמם
    ויקי 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הורדת השליחים מעבר לקו העוני במיוחד בערים שהם לא תל אביב
    סגור