שיווק ופרסום

Wolt מצרפת מותג חדש: מהיום תוכלו להזמין בגדי ים באפליקציה

בין מוצרי המותג ספידו אותם תוכלו כעת להזמין בוולט: בגדי ים לנשים, גברים וילדים, משקפות וציוד שחיה - במשלוח של כחצי שעה בתל אביב, רמת גן וגבעתיים
מערכת ice | 
ספידו בוולט (צילום יחצ וולט ישראל)
מותג בגדי הים ספידו מצטרף לאפליקציית Wolt שנכנסה לאחרונה לתחום האופנה עם היצע בגדי ים ואביזרים. בין המוצרים: בגדי ים לנשים, גברים וילדים, משקפות וציוד שחיה - במשלוח של כחצי שעה בתל אביב, רמת גן וגבעתיים.
ספידו מותג בגדי הים ואביזרי השחייה, המוביל בעולם, החל את דרכו ב-1928 באוסטרליה. למותג בגדי ים עמידים ב-100% בפני הכלור הישראלי, בדים המסננים קרינת UV וקולקציית משקפות ואביזרי שחייה לכל המשפחה.
Speedo מובילה את תחום הפיתוחים הטכנולוגים בענף השחייה בעולם וכללת שורה של טכנולוגיות הרשומות על שמה. המותג מצטרף לאפליקציית וולט שהודיעה בחודש שעבר כי היא מתכננת להיכנס לתחום האופנה בעתיד, והשיקה קטגוריית בגדי ים ואקססוריז קיציים. בין מוצרי ספידו שניתן להזמין במשלוח מידי של כחצי שעה: בגדי ים לנשים, גברים וילדים, משקפות, שנורקלים, כובעי ים, תיקים, כובעים וכפכפים.
ניל בן דרור מנכ"ל קבוצת בן דרור (ספידו ישראל): ״אנחנו שמחים להציע ללקוחות Wolt את מוצרי ספידו האהובים במשלוח מידי עד הבית, כך שיוכלו להפיק את המקסימום מהקיץ שלהם ובכל זמן וליהנות מכל קפיצה למים עם המוצרים האיכותיים ביותר בענף השחייה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה