כסף וצרכנות

סניף ראשון ל-Wolt Market בעיר הזו: המועדון המיתולוגי ייהרס

הסופרים הכחולים עולים לבירה: רשת Wolt Market מגיעה לירושלים עם סניף ראשון שייפתח על חשבון האומן 17 המיתולוגי שמפנה את מיקומו
מערכת ice |  1
וולט מרקט פתח תקווה (צילום שי עזרי Wolt ישראל)
רשת הסופרמרקטים Wolt Market עולה לירושלים ופותחת את הסניף הראשון שלה בבירה, במיקום מפתיע במיוחד. הסניף החדש של וולט מרקט בירושלים נפתח במיקום אייקוני במיוחד - האומן 17.
המועדון המיתולוגי שידע עשרות שנים של מוזיקה ומבלים בעלי שם, עבר שיפוץ מלא והתאמה למבנה של סופר, כולל התקנת חדרי קירור, הקפאה וחדרים מבוקרי טמפרטורה לפירות וירקות טריים פרימיום.

הסניף החדש של Wolt Market בירושלים מציע מבחר של למעלה מ- 4,000 מוצרי מזון, ניתן להזמין משלוח או לבצע איסוף עצמי מהסניף, בהזמנה דרך האפליקציה. מנכ״ל Wolt Market, שמוליק נבון: ״מתרגשים סוף סוף להביא לירושלמים את בשורת השירות והמשלוחים המהירים של וולט מרקט״.
בישראל החברה התחילה את פעילותה בסוף שנת 2018 באזור תל אביב, וכיום פועלת גם באזור גוש דן, השרון, בקעת אונו, ירושלים, באר שבע, עפולה חיפה וכרמיאל. החל משנת 2020 הרחיבה החברה את פעילותה בישראל לתחומים נוספים, מלבד משלוחים ממסעדות, כגון משלוחים מחנויות נוחות, חנויות פארם, ואף חנויות דיגיטל, פיגרים, ועוד
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה אבל הרחוב רווי סופרמרקטים
    שני 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברחוב אחד יש שני סניפים של רמי לוי, שופרסל ויוחננוף שלא נדבר על שאר הסופרים באזור. בהצלחה עם התחרות.
    סגור