שיווק ופרסום
"אהבה חדשה" רוצה שתתמכרו - ולא רק לצפייה בתוכנית
אי אפשר היה לפספס את הפרסומת הדומיננטית של המותג שוופס בפרק הפתיחה של "אהבה חדשה". האם הצופים ירצו לקנות את בקבוקי הקוקטיילים בזכות זה?
צפיתם במקרה הערב (שני) בפרק הבכורה של העונה הרביעית של "אהבה חדשה" וחשתם פתאום צורך עז לשתות קוקטייל אלכוהולי?
אם כן, כנראה שזה היה בגלל הפרסומת היחסית בולטת שהופיעה באמצע הפרק, למותג בקבוקי הקוקטיילים האלכוהוליים של חברת שוופס.
אי אפשר היה להתחמק מהתוכן השיווקי של בקבוקי הקוקטייל של חברת המשקאות, שהיו תקועים באמצע השולחן כאשר תום חיימוב מסביר לבת הזוג שלו ב-3 הימים הקרובים, שמדובר לא סתם בבקבוק שוופס רגיל - אלא בבקבוקים עם אלכוהול בפנים. ממש היה קשה להבחין בהם תקועים באמצע השולחן, ועוד יותר כששחר צ'רנס מדגישה בעצמה: "אני חולה על קוקטיילים". יין זה משעמם.
(שוופס עם אלכוהול בפנים. צילום מסך רשת 13)
התוכן השיווקי הוא כמובן לא דבר חדש, בכל תוכנית ריאליטי כיום יש פרסומת למותג ששילם הרבה כסף שיציגו אותו על המסך בצורה כזאת, שלא נרגיש שזאת פרסומת. ב"מירוץ למיליון" עשו את זה לא מעט עם חטיפי אנרגיה, בזמן שמתמודדי המירוץ מרגישים עייפים או רוצים לנשנש משהו הם היו שולפים את החטיף מול המצלמה, מבלי שאנחנו נרגיש ומפרסמים אותו ממש מול העיניים שלנו.
(התוכן השיווקי כל כך בולט כאן. צילום מסך רשת 13)
עוד ב-
אגב, תמיד אומרים שקוקטייל הוא משקה שיותר מיועד לנשים מאשר לגברים, בעיקר בגלל הטעם המתקתק. אולי בגלל ש"אהבה חדשה" היא תוכנית שיותר פונה לקהל של נשים. מזל שאפילו תום חיימוב מאשר שמותר לגברים לשתות את זה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה