כסף וצרכנות

פרשת שחיתות חמורה בוולט: הבכיר חשוד בהעלמת 230 מיליון שקל

חשד חמור נגד סמנכ"ל תפעול בחברת וולט בקיזוז חשבוניות פיקטיביות בסכום כולל של כ-230 מיליון שקל. מוולט נמסר: "אנחנו תמיד פועלים לפי החוק, בסטנדרטים  בינלאומיים מחמירים. כמובן שאנחנו משתפים פעולה עם הרשות ומעבירים את המידע שברשותנו לגבי הגופים המעורבים.  נדגיש כי אליה יוספיאן לא נעצר אלא שוחרר בהסכמה"
מערכת ice |  1
שליח וולט (צילום מתוך אתר וולט)
אליה אוהד יוספיאן, סמנכ"ל תפעול בחברת וולט אנטרפריזס בע"מ, הובא היום (שני) בפני בית משפט השלום בראשון לציון בחשד לקיזוז חשבוניות מס פיקטיביות בהיקף של מאות מיליוני שקלים. החשוד שוחרר בתנאים מגבילים.
מבקשת המעצר עולה כי ביחידת  החקירות של מכס ומע"מ ת"א והמרכז מתנהלת חקירה במסגרה עולה החשד כי חברת וולט אנטרפריזס בע"מ קיזזה בספרי הנהלת החשבונות של החברה חשבוניות מס החשודות כפיקטיביות על שם חברת תלוש לעצמאי טי.בי. או בע"מ, בהיקף של מאות מיליוני שקלים במעורבות ישירה של יוספיאן.
 
ממצאי החקירה עד כה עולה החשד כי סכום החשבוניות החשודות כפיקטיביות אשר קוזזו בתקופה שבין ינואר 2021 ועד היום מסתכם לפחות לערך של כ-230 מיליון שקל,  שהמס בגינן הינו כ-33.5 מיליון שקל. במקביל, נטען בבקשה למעצר כי קיים חשד לכאורה לעבירות מס נוספות בחברת וולט והתנהלות לקויה באופן עקבי תוך עשיית דין לעצמם.
החשוד נחקר במשרדי היחידה,  ומסר גרסתו.  השופט גיל גבאי שחרר את החשוד בתנאים מגבילים ביניהם ערבות עצמית על סך 100,000 שקל והפקדת מזומן על סך 100,000 שקל.
מוולט נמסר: "אנחנו תמיד פועלים לפי החוק, בסטנדרטים  בינלאומיים מחמירים. כמובן שאנחנו משתפים פעולה עם הרשות ומעבירים את המידע שברשותנו לגבי הגופים המעורבים. נדגיש כי אליה יוספיאן לא נעצר אלא שוחרר בהסכמה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חקירה משטרתית מייד
    צלליכין 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחיתות במשרדי ממשלה וחברות ממשלתיות,זה קצה הקרחון.מדינה של שחיתות המפרסמת ביסודות המדינה.החקירות יגיעו.
    סגור