קריירה ולימודים

אנה זק קוטפת קמפיין במאות אלפי שקלים: זו החברה שתייצג

אנה זק, כוכבת הפופ המצליחה, נבחרה לפרזנטורית של חברת רנואר, ותרוויח עבור הקמפיין החדש מאות אלפי שקלים. צפו בסרטון המיוחד של זק והפרזנטורית הנוספת - יעל שלביה
מערכת ice |  2
אנה זק (צילום איילת ארד)
אנה זק, כוכבת הפופ המצליחה, נבחרה לפרזנטורית של חברת רנואר, ותרוויח עבור הקמפיין החדש מאות אלפי שקלים, כך נודע היום (רביעי). זק תככב בקמפיינים של החברה לצד הפרזנטורים הנוספים: החברה הטובה יעל שלבייה, טל מורד, ידין גלמן וברק שמיר.
ההודעה הרשמית שיצאה על הצטרפותה של אנה זק לנבחרת הפרזנטורים של רנואר, נעשה בצורה מקורית במיוחד, בדמות סרטון שהעלו שתי הפרזנטוריות החדשות של החברה - אנה זק ויעל שלביה, שהן גם חברות טובות מאוד בחיים.
למעשה, זק תופסת את מקומה של הדוגמנית עומר נודלמן, שנפרדה רשמית ממותג האופנה אחרי שלוש שנים ששימשה כחלק מהנבחרת שלו, כאשר גם רן דנקר שסיים את חוזהו מול החברה לא ימשיך בנבחרת. במקומם, יככבו בנבחרת החדשה של רנואר  יעל שלביה, טל מורד, ברק שמיר וידין גלמן.
שמה של אנה זק עלה לכותרת לא פעם לאחרונה בעקבות הזוגיות המתוקשרת שלה עם יהונתן מרגי. מרגי התייחס לזוגיות עם זק בראיון שערך ל"ישראל בידור" בו סיפר לראשונה על הקשר של הזוג הנוצץ: "אני בעיקר אוהב כמה שהיא טהורה, ממש טובה, כמה שאתה חושב שאתה בן אדם טוב, אתה עומד לידה ומרגיש שאתה חרא בן אדם".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אנה זק קוטפת קמפיין במאות אלפי שקלים
    סמי 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתתרום קצת לחיילים
    סגור
  • לא מעריצה ובכל זאת...
    הדר 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קצת פרגון בחיים
    סגור