קריירה ולימודים

עומר אדם עוצר את פרויקט המיליונים: מדוע הופסק המהלך?

בפוסט שהעלה הוא כתב כי פרויקט מוניות הספיישל מסתיים: "חיילים וחיילות אהובים, שמחנו לעמוד לשירותכם בחודש האחרון ולהחזיר אתכם הביתה במהירות וביעילות, נכון לעכשיו המוקד סגור. ככל שיהיה שינוי, נעדכן בפלטפורמות שלנו. שמרו על עצמכם, ומקווים שהצלחנו לעזור. אוהב ומכבד אתכם"
מערכת ice |  1
עומר אדם (צילום פייסבוק/ עומר אדם)
אחרי למעלה מחודשיים, מיליוני שקלים שגייס מאנשי העסקים המובילים במשק כמו טדי שגיא, אייל רביד הבעלים של ויקטורי והראל ויזל, החליט הזמר עומר אדם לסיים סופית את פרויקט מוניות הספיישל לחיילי צה"ל.
בפוסט שהעלה הוא כתב: "חיילים וחיילות אהובים, שמחנו לעמוד לשירותכם בחודש האחרון ולהחזיר אתכם הביתה במהירות וביעילות, נכון לעכשיו המוקד סגור. ככל שיהיה שינוי, נעדכן בפלטפורמות שלנו. שמרו על עצמכם, ומקווים שהצלחנו לעזור. אוהב ומכבד אתכם".

כזכור, רק לאחרונה, הראל ויזל סיפק עוד תרומה מטורפת לעומר אדם. אמריקן איגל ישראל מקבוצת פוקס, בבעלותו של איש העסקים נרתמה עם תרומה מטורפת של 250,000 דולר שמאפשרים לזמר להמשיך את המיזם של המוניות לעוד כ-8 ימים.
לפני כשבוע, אופטיקנה, רשת האופטיקה המובילה בישראל, הודיעה כי תתרום 10% מסך המכירות של משקפי המותג קאטליה לחמ"ל המוניות של עומר אדם. הזמר ופרזנטור המותג קאטליה קיווה שהתרומה הזו תסייע לפרויקט, אך הוא החליט להפסיק אותו בשלב זה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עומר אדם
    דינה 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כניראה לא באפשרותו. תודה על כןל מה. שעשה .
    סגור