קריירה ולימודים

במקום המתנ"ס הישן - העירייה תבנה שלוש מעונות יום

עיריית הרצליה יצאה במכרז פומבי להשכרת והפעלת 3 מעונות יום פרטיים במקומו של המתנ"ס הישן שהיה ברחוב הר מרון. המעונות יתנו מענה לכ-75 ילדים בכל שכבות הגיל
מערכת ice | 
גן ילדים (צילום Michael Giladi/Flash90)
לאחר פתיחתו של המרכז הקהילתי החדש "נינא" בנווה ישראל, עיריית הרצליה מכריזה שבמקום המתנ"ס הישן שהיה ברחוב הר מרון 10, ייפתחו 3 מעונות יום.
העירייה יוצאת במכרז פומבי להשכרת והפעלת 3 מעונות יום פרטיים במבנה עירוני המתפרש על שטח של כ-620 מ"ר הכולל בתוכו מטבח, מרחב מוגן, אזור לימודי, שירותים, פינת משחקים חיצונית וכן חצר בשטח של כ- 360 מ"ר. המעונות יתנו מענה לכ-75 ילדים בכל שכבות הגיל - תינוקות, פעוטות ובוגרים.
 
את ההצעות למכרז שניתן למצוא באתר העירייה יש להגיש עד לתאריך: 14.8.23, בשעה 12:00 בצהריים, למזכירות ועדת המכרזים בעירייה.
מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אומר: "העירייה מתאימה את עצמה כל העת למציאות המשתנה ויודעת לתת פתרונות יצירתיים ואיכותיים לצרכים של התושבים. אנו יוצאים במכרז להפעלת מעונות יום במבנה עירוני, בשכירות נמוכה מאוד. לצד המחיר אנו ניתן עדיפות להצעות איכותיות שיטיבו עם הילדות והילדים".
אתמול פורסם על מינוי חדש למרכזים הקהילתיים הרצליה: רביב הדר מונה למנכ"ל החברה. הדר בוגר תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה ותואר שני במנהל עסקים, בעל ניסיון עשיר בהנהגות הורים וקשר עם מערכות החינוך. בתקופת הקורונה כיהן כראש ענף רשויות מקומיות במרכז החקירות האפידמיולוגיות בפיקוד העורף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה