קריירה ולימודים

מערכת החינוך בדרך לשביתה: מתי היא תחל ומי יכלל בה?

הנהגת ההורים הארצית החליטה להשבית את הלימודים בכל הארץ החל משבוע הבא. המחאה מגיעה על רקע הצגת מתווה הבגרויות החדש של השר קיש
מערכת ice | 
יום הלימודים ייעצר (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
על פי פרסום ראשון ב- N12, הנהגת ההורים הארצית החליטה להשבית את הלימודים בכל הארץ החל משבוע הבא בכל החטיבות והתיכונים ברחבי הארץ. השובתים מוחים על מתווה הבגרויות החדש של השר קיש.
לטענת המוחים, שר החינוך קיש "מחזיר את ישראל אחורה". על פי המתווה החדש מנהלי התיכונים יוכלו לבחור את אחת מהאפשרויות האלה: בחינה חיצונית, שמשקלה יעמוד על כ- 35%, שתי משימות הכוללות "מיומנויות של המאה ה-21", שמשקלן יהיה כ-35% והערכה בית ספרית שמשקלה יהיה 30%. 
שר החינוך, יואב קיש מסר הצהרה בסיום הצגת התוכנית לתקשורת בה אמר: "אנו מציגים היום את תוכנית הבגרויות הגמישה שתחזיר את מקצועות הספר למקומם הראוי. השילוב של בחינת בגרות חיצונית יחד עם מיומנויות עכשוויות היא הדרך הנכונה עבור תלמידי ישראל."
הוא הוסיף ואמר כי: "משרד החינוך בהובלתי רואה חשיבות רבה בגמישות ניהולית המאפשרת בחירה והתאמה פרטנית בהתאם למאפייני בתי הספר והתלמידים. אני סבור שלימודי מקצועות החברה והרוח משמשים כלי מלכד שבעזרתו ניתן להנחיל ערכים, תרבות ומסורת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה