קריירה ולימודים

גל הפיטורים בהייטק: חברת הסטארט-אפ הישראלית תפטר 30% מעובדיה

הנהלת חברת ההייטק סנאפי הודיעה לעובדיה כי בכוונתה לפטר 30% מהם. רוב המפוטרים לא יהיו מישראל
מערכת ice |  1
פיטורים בהייטק (צילום shutterstock)
גל הפיטורים בהייטק ממשיך להכות וחברת הסטארט-אפ הישראלי-אמריקאי סנאפי הודיעה כי תפטר כ-90 מעובדיה המהווים כ-30% מכלל עובדי החברה. לפי פרסום דה מארקר רוב העובדים המופטרים אינם יהיו מישראל. במייל שנשלח לעובדי החברה כתבה המנכ"לית חני גולדשטיין כי "סנאפי מודיעה היום על תוכניות להפחתת כוח האדם הגלובלי המוכשר שלנו בכ-30%... אנחנו יודעים עד כמה ההחלטות שלנו משפיעות על חייהם של אלה שעומדים להיות מושפעים מהן, ודביר ואני לוקחים אחריות מלאה על כך".
כאמור את סנאפי ייסדו חני גולדשטיין, מנכ"לית החברה, ודביר כהן, סמנכ"ל הטכנולוגיה. כיום רוב עובדי החברה נמצאים בארצות הברית, ואנשי הפיתוח והמוצר נמצאים במשרדים בתל אביב.בנוסף לכך החברה מחזיקה עובדים גם בקנדה, בריטניה ומדינות אחרות באירופה. שנת השיא של הסטארט אפ היה ב-2021, אז גייסה החברה 70 מיליון דולר, ומספר העובדים שלה זינק פי שלושה - ל-240. מספר הלקוחות שלה באותה שנה - כך לפי החברה - הוכפל ל-2,000.
סנאפי היא פלטפורמה לשליחת מתנות שעובדת בעיקר עם תאגידים. לצורך כך היא מתחברת למערכות של התאגידים, כדי שהאפשרות לבחור מתנה תישלח לעובדים לפי מועדים שנבחרו מראש. כמו כן, החברה מנהלת זירת מסחר של מאות ספקים ברחבי העולם, ועוסקת באוצרות של המתנות עבור החברות. בין משקיעי החברה: קרנות ההון סיכון נורת' 83, סבן ונצ'רס ו-GGV קפיטל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברה מדהימה
    ליטל 06/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה שלי עובדת בחברה ואני שומעת עליה רק דברים טובים, אנחנו כל היום רק מקנאות בה, מקווה שהם יהיו בסדר
    סגור