קריירה ולימודים

המפעל לא ייסגר? השימועים והפיטורים בהר טוב מוקפאים

בית הדין לעבודה בירושלים קבע: שימועים ופיטורים במלט הר טוב הושעו עד לסיום משא ומתן עם ועד העובדים, ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "מברכת ומחזקת את בית הדין שאמר אמש כי אין תחליף לשיח ישיר בין הבעלים לעובדים"
כפיר אדר | 
כוח אדם-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אמש (שבת) בשעת לילה מאוחרת הסתיים דיון בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים בין ועד עובדי מלט הר טוב לנציגי ההנהלה, בו קבעה השופטת שרה ברוינר ישרזדה כי השימועים מוקפאים עד לסיום משא ומתן בין הצדדים. בדיון נכחו עובדי המפעל וכן נציגים מטעם לשכת ראש העיר.
ביה"ד בפסיקתו ממשיך את הקו שהובילה ראש העיר דוקטור עליזה בלוך, בו היא קראה להנהלה ולעובדים להמשיך ולקיים שיח ישיר וערוץ פתוח כדי להגיע להבנות ביניהם ולפגישה בין ד"ר שי וייל ודני בונפיל. 

ד"ר עליזה בלוך ראש העיר בית שמש מסרה לאור ההחלטה שהתקבלה: "אין תחליף לשיח ישיר עם העובדים. במספר פגישות שלי עם העובדים ובשיחות עם הבעלים ד"ר וייל הבנתי שהפתרון מצוי שם. אני מבקשת לחזק את החלטת ביה"ד ומקווה שהשיח הישיר ישא פרי".
כחלק מהחלטת בית המשפט נקבעו שתי פגישות בין ההסתדרות והוועד עם הנהלת המפעל בתקווה להגיע להסכמות. כעת הצדדים ינסו לגשר על הפערים שבסביבתם מאמינים כי ניתנים לגישור על מנת להביא לסיום הסכסוך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה