קריירה ולימודים

נסרין קדרי בקריירה חדשה: לא תאמינו באיזו תוכנית ריאליטי תשתתף

נסרין קדרי, הזמרת המצליחה, עברה את האודישנים לעונה הקרובה של "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ולוהקה לתוכנית
מערכת ice | 
נסרין קדרי (צילום אינסטגרם/ נסרין קדרי)
העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" עדיין לא יצאה לדרך אבל כבר מתחילה להטריף את הצופים אחרי שנודע בשבועות האחרונים על שורה של סלבס שמגיעים לעשות את האודישנים לתוכנית הריאליטי של קשת 12, שתתחיל את הצילומים ממש עם סיומם של הליהוקים.
היום (רביעי) נודע כי מי שעברה את האודישנים ולוהקה לעונה הקרובה של רוקדים עם כוכבים היא לא אחרת מאשר הזמרת האהובה, נסרין קדרי. בנוסף לקדרי, גם קים אור אזולאי הגיעה לעשות אודישן ומעניין יהיה לראות האם היא תלוהק לעונה החדשה.
לאחרונה פורסם על עוד רשימת כוכבים מסקרנת שהגיעה לקחת חלק באודישנים. אחת מהן היא אדל בספלוב, שכיכבה בעבר במרוץ למיליון עם בן זוגה דאז, תום קשתי, וכעת היא מנסה את מזלה בריאליטי נוסף. בנוסף לבספלוב, עוד שני שמות מפתיעים במיוחד השתתפו באודישנים לריאליטי רוקדים עם כוכבים.
מדובר בשמחה גואטה, הדוגמנית וכוכבת הישרדות וניב מדר, שעשו גם הן את האודישן לעונה השנייה של רוקדים עם כוכבים כשכולם כרגע מחכים לתשובות כדי לראות את הליהוקים הסופיים מלבד קדרי. כזכור נודע כי כוכבת נוספת שעשתה אודישנים לרוקדים עם כוכבים היא לא אחרת מאשר מנחת "לילה טוב עם גיא פינס", דנה גרוצקי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה