קריירה ולימודים

שירי מימון בווידוי נדיר: "התעלמו ממני, הרבה פעמים לא ראו אותי"

שירי מימון חשפה קטעים נדירים מפסטיגל 1991 בו השתתפה בתור ילדה קטנה, וזכתה להתעלמות מוחלטת של המראיין: "נתקלתי רבות בסיטואציות שלא 'ראו אותי', מה שפיתח אצלי את הרעב להצלחה. לכל השואלים מאיפה האמביציה". צפו בקטע הנדיר
מערכת ice | 
שירי מימון (צילום קשת 12)
שירי מימון היא ללא ספק אחת מהכוכבות הגדולות היום בישראל. מי שפרצה לתודעה בתור זמרת צעירה שהגיעה לגמר "כוכב נולד", התוכנית שהצמיחה כמה וכמה כוכבים גדולים, בו הפסידה לנינט טייב וסיממה במקום השני, הפכה לטאלנט אדיר וגם לשחקנית מצוינת שהגיעה לבמות הגדולות בעולם.
היום (ראשון) מימון העלתה סטורי מסקרן במיוחד לחשבון האינסטגרם שלו בו היא חשפה ראיון לטלוויזיה שערה כשהייתה ילדה קטנה מאוד. מימון השתתפה בשנת 1991 בפסטיגל, ובראיון שמצאה בארכיון של כאן, בו היא נמצאת עם מספר ילדות נוספות שהשתתפו עמה בפסטיגל, היא זוכה להתעלמות מוחלטת מהמראיין, ששואל ילדות אחרות שאלות על החיים, אך חולף על פניה של מימון כלא הייתה אחרי ששאל ילדה אחת שאלה, ומימון, שהייתה באמצע, לא זכתה להתייחסות של המראיין שעבר לילדה אחרת.
מימון צירפה את הקטע הנוסטלגי וכתבה: "אז זה הארכיון מתוך פסטיגל 91, הייתי ילדת פסטיגל. אפשר לשים לב להתעלמות של הכתב ממני. נתקלתי רבות בסיטואציות שלא "ראו אותי" מה שפיתח אצלי את הרעב להצלחה. לכל השואלים מאיפה האמביציה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה