קריירה ולימודים

ליאו מסי מטיל פצצה: החוזה החדש של הכוכב נחשף

ליאו מסי, שחווה את השבוע הגדול ביותר בקריירה שלו עם הזכייה של ארגנטינה במונדיאל, סיכם על חוזה חדש עם פאריס סן ז'רמן ויישאר במועדון גם בשנת 2023/24
רעי שני |  3
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
ליאו מסי חווה בתחילת השבוע את הרגע הגדול ביותר בקריירה שלו כאשר כבד שני שערים והוביל את ארגנטינה לניצחון בפנדלים על נבחרת צרפת, זאת אחרי 3:3 בתום 120 דקות, באחד ממשחקי הגמר הגדולים והדרמטיים שידענו בהיסטוריה, אם לא הגדול ביותר בהם.
השאלה שנותרה כעת פתוחה היא האם ליאו מסי יישאר בקבוצתו פאריס סן ז'רמן, או יחפש יעד אחר. ובכן, על פי דיווחים ברחבי אירופה, נראה שליאו מסי יישאר בקבוצה מעיר האורות לפחות גם לעונת 2023/24, כאשר על פי הדיווחים הוא סיכם בעל פה את החוזה שלו לעונה נוספת עוד במהלך המונדיאל.
על פי הדיווחים, העסקה כאמור עדיין לא נחתמה באופן סופי, אבל נסגרה מול אביו של ליאו, חורחה מסי, שמשמש כסוכנו ואישר בעל פה את הארכת החוזה. בכך, הפרעוש אולי שם סוף לשמועות על חזרה אפשרית לברצלונה, או מעבר לליגת ה-MLS בארצות הברית לקבוצת אינטר מיאמי שנמצאת בבעלותו של כוכב העבר, דיוויד בקהאם.
למרות זאת, ב"לה פריזיאן" דווח כי מסי ויתר על האפשרות לשחק באמריקה כי "פ.ס.ז' מעניקה לו את שני הדברים הכי חשובים לו - למשפחה של מסי טוב בפריז, והקבוצה מעניקה לו את האפשרות להמשיך לשחק בטופ האירופי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    "מטיל פצצה" - המהלך הכי בנאלי האפשרי עבורו (ל"ת)
    רון 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 1.
    מסי
    חסן 12/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שיהיה לו אלף לבריאות והצלחה
    סגור
  • אחלה
    שם 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמבפה
    סגור