קריירה ולימודים

האינפלציה בשמיים? זה הבנק שמחזיר כסף

האינפלציה הגבוהה בגרמניה (10.4% בחודש אוקטובר בחישוב שנתי) הובילו את בנק קומרצבנק להפתיע את עובדיו. במזכר פנימי שהתגלה, בחודש דצמבר העובדים יקבלו החזרים של עד 2000 יורו
מערכת ice | 
מענק דולר (צילום אנספלאש)
כאשר אנחנו חושבים על בנק, אנחנו חושבים על מוסד אשר מטרתו להרוויח כמה שיותר על חשבון כולנו. מוסד שלא יבחל באמצעי על ידי עמלות גבוהות, ריביות, ואף פגיעה בעובדיו הזוטרים וזאת על מנת למקסם את שורת הרווח. בנק קומרצבנק הגרמני חושב אחרת.
בעקבות דאגה של הבנק משחיקת השכר, החליטו בבנק לשלם בדצמבר לעובדים בונוס כפיצוי על האינפלציה הגבוהה בגובה של עד 2000 יורו לעובד. המידע נחשף על ידי העיתון הגרמני הנדסבלט שהתבסס על מזכר פנימי של הבנק.

על פי המזכר שהגיע ממנהלת כוח האדם בבנק, סבינה שמיטרוט, דווקא העובדים בעלי השכר הנמוך ביותר ירוויחו את התוספת הגבוהה ביותר. את הבונוס הגבוה ביותר יקבלו העובדים במרכזי שירות הלקוחות, שאינם חלק מההסכמים הקיבוציים, והם יקבלו 2000 יורו לכל עובד. לעומתם, מתמחים יקבלו 1000 יורו כל אחד ועובדים אשר אינם חברים באיגוד או לא גרים בגרמניה יקבלו 500 יורו.
יש להזכיר כי מדובר בבנק המעסיק יותר מ-46 אלף עובדים, אך החליטו כי הבונוס לא יחול על המנהלים הבכירים בבנק. שמיטרוט הסבירה זאת כך – "היה לי חשוב להשתמש בתקציב שיש כדי לתמוך באלה שמרוויחים פחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה