מדדים ומחקרים

הבנק ששורף את השוק? "בלי 2,000 שקל עמלות"

העיתונאי של ישראל היום ערן סויסה עבר לבנק הדיגיטלי ושיתף בסטורי: "כשפנו אליי, הייתי סקפטי, כי מה זה בנק דיגיטלי ואיך אתחיל להזיז הכל ומי ישמור לי על הכסף ועוד מלא שאלות לגיטימיות, אבל מהר מאוד קיבלתי את כל התשובות"
מערכת ice |  1
דירוג מניות הבנקים (צילום Magma Images, vecteezy)
האם הבנק הדיגיטלי החדש ONE ZREO החדש שהקים מייסד מובילאיי אמנון שעשוע הוא באמת כדאי ומשתלם? כתב התרבות והרכילות של ישראל היום ערן סויסה הסביר מדוע הוא בחר להיות לקוח בבנק ומה הניע אותו לשם.
סויסה כתב: "כבר כמה זמן שתכניות האקטואליה בערב עוקבות אחרי הריביות, ההלוואות והעמלות. בשבילי זה סינית, ואני בטוח שגם עבור רבים מכם. ואתם יודעים מה הבאסה? שהרווחתי לא מעט כסף בחיים ולא עשיתי איתו כלום חוץ מלבזבז אותו ולשלם אותו להרבה בנקים".

עוד המשיך: "הייתי מאלה שלא מבינים בכסף, לא עוקבים, לא מתווכחים,  ולא בודקין. ככל שהייתי מרוויח יוצר, ככה גם הייתי מבזבז יותר. בלי הכוונה ובלי מטרות. נניח לאחרונה התעניינתי במשכנתא וגיליתי שבתוך שלושה חודשים שילמתי עמלות של קרוב לאלפיים שקל למרות שמצבי לא רע. רבתי איתם על זה, אבל בעיקר לא הבנתי איך אנשים יכולים לצאת מהמינוס כשהעמלות משתלטות ומנהלות את החשבון, רק לאחרונה עשיתי סדר בעניינים והתחלתי להבין מי נגד מי".
סויסה הסביר מה היה הצעד הבא שלו: "למה הנאום הזה? כי לאחרונה פתחתי חשבון בוואן זירו, בנקאית פרטית דיגיטלית והסטורי הזה בשיתוף איתם ובאמת יש לי אצלם חשבון פעיל. כשפנו אליי, הייתי סקפטי, כי מה זה בנק דיגיטלי ואיך אתחיל להזיז הכל ומי ישמור לי על הכסף ועוד מלא שאלות לגיטימיות, אבל מהר מאוד קיבלתי את כל התשובות והכל מאוד קל ופשוט וברור ומובן ובלי הפתעות (49 שקל בחודש בלי 2,000 שקל עמלה באמצע החיים)".
לסיום כתב: "ויותר מהכל, אני לא מקנא בפקידות שאני נופל עליהן עם מיליון שאלות באמצע הלילה כשאני לא נרדם והן שם לענות לי. עד כאן פינת הכלכלה
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בנק פח ועבודה בעיניים
    לא חשוב 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל הבנקים יש רגולציה שחונקת אותם .. פתאום קם בנק חדש עם 0 רגולציה.. מעניין כמה שילם בשביל לשמן את המערכת
    סגור