שיווק ופרסום

הבנק הדיגיטלי מסתער על השוק: ליאור סושרד גוייס לקרב

הבנקים הוותיקים יצאו בקמפיינים ענקיים לפני השקת הבנק הדיגיטלי, אבל דווקא הבנק החדש החליט לפעול מאחורי הקלעים דרך משפיעני רשת. זו הנבחרת של ONE ZERO - הבנק החדש שהושק רשמית רק לפני חודש
מערכת ice |  5
ליאור סושרד הבנק הדיגיטלי (צילום אינסטגרם)
הבנק הדיגיטלי הושק רשמית לפני חודש במחצית אוגוסט, וסיים את תקופת ההרצה. הבנק הוקם לאחר שבמשך מעל 40 שנה לא קם בנק נוסף בישראל, והמערך הדיגיטלי והחדשני של הבנק כבר יצר רשימת המתנה ארוכה, ושבועיים מהשקתו כבר גייס 13,900 לקוחות.
על פי נתוני הבנק של פרופ' אמנון שעשוע, בכל יום מצטרפים אל הבנק החדש כ-250 לקוחות ומתקבלות מדי יום כמעט 1,500 בקשות הצטרפות.
כבר לקראת תחילת הליך ההרצה של הבנק הדיגיטלי, הבנקים הוותיקים לא התכוונו להשאיר את הזירה בלי מלחמה והחלה הסתערות על מסכי הטלוויזיה. לאחר שנים בהן מיעטו הבנקים להוציא פרסומות, פתאום מסכי הטלוויזיה התמלאו בפרסומות של כלל הבנקים. לטובת הקמפיינים הגדולים גוייסו משרדי הפרסום הגדולים ופרנזטורים עם שמות גדולים: מאופירה אסייג ועד רותם סלע. כך מול הבנק הדיגיטלי נלחמים גם מקאן, אדלר חומסקי, פובליסיס וואן, וראובני פרידן, ותקציבי ענק בדרך לזרום לקמפיינים.

באופן מפתיע, או אולי מעניין, וואן זירו הבנק הדיגיטלי כלל לא יצא בקמפיין שיווקי חורך מסכים ושלטי חוצות. למעשה, אם בתקופת ההרצה עוד היינו רואים פרסומים כאלו או אחרים, דווקא בהשקה הרשמית שהחלה לפני חודש, לא ראינו שום show, שום פרסומות, סלבס, או כל דבר אחר שהיינו חושבים שיהיה עם השקה רשמית של בנק חדש בישראל.
אבל כמובן שהאסטרטגיה השיווקית לא הוזנחה לגמרי, ודווקא מאחורי הקלעים, ויותר ברשתות, גייסו בבנק הדיגיטלי נבחרת משפיענים שתהיה אמונה כל פרסום הבנק ויתרונותיו ברשתות. בחודש האחרון, צירפו בבנק את אמן החושים הבינלאומי ליאור סושרד שנמנה על נבחרת המשפיענים של ONE ZERO והוא גם בעל חשבון בבנק. בחשבון האינסטגרם של הבנק אף העלו סרטון של המנטליסט שלכאורה מראה "קסם" עם כרטיס האשראי של הבנק.
 
עוד בנבחרת המשפיענים המעניינת של הבנק הדיגיטלי: השחקנית והמנחה מלי לוי, מגישת הטלוויזיה נועה רוזין שרק לאחרונה עזבה את רשת 13 לטובת פיתוח עסקי עצמאי, מאמנת הכושר הויראלית ליקי רוזנברג, ולירי מעמוד האינסטגרם הפופולארי על טיולים traveliri.
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הקריירה של סושרד מתה מאז שנתניהו הראה שהכל מתוכנן מראש. (ל"ת)
    מיכל מ 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    חפשו ביוטיוב wise uncle
    צחי 09/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובחמש דקות תוכלו ללמוד את כל השטיקים שסושרד עושה כבר 20 שנה.
    סגור
  • 3.
    חפשו ביוטיוב wise uncle
    צחי 09/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובחמש דקות תוכלו ללמוד את כל השטיקים שסושרד עושה כבר 20 שנה.
    סגור
  • 2.
    מיזם כושל טכנית
    זה בנק זה? 09/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק פרסומים ממומנים וילדות שעפות על עצמן ברשתות עם תוארים באנגלית. חוץ מזה הטכנולוגיה דפוקה. אפליקציה מלאה בכשלים לא פתירים כבר שבועות שלא מאפשרת להצטרף ולמי שכן הצליחו להצטרף לא מאפשרת לפעול. עיתונות לא מטעם הייתה מביאה תגובות של אנשים שלא מצליחים להצטרף ולפעול.
    סגור
  • 1.
    בנק עם אסטרטגיה כושלת
    דודו 09/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תגידו, יש מסר יותר טיפשי מ-40 שנה לא נפתח בנק בישראל? אז מה? למה שזה יעניין את הצרכנים? מזמן לא ראיתי כזו אסטרטגיה כושלת, על גבול ההזיה. תביאו מסר שיחדור את הצרכן. קחו ייעוץ
    סגור