TOP 5

אייל ברקוביץ': 5 דברים שלא ידעתם על "הקוסם" של הכדורגל הישראלי

אייל ברקוביץ', אחד השחקנים הגדולים של הכדורגל הישראלי, הפך לכוכב גם מחוץ למגרש. מה עומד מאחורי הכינוי "הקוסם" ואילו עסקים הוא מנהל כיום? הנה חמישה דברים שלא ידעתם עליו
מערכת ice | 
אייל ברקוביץ' (צילום מערכת אייס, פלאש 90)
אייל ברקוביץ' נולד במושב רגבה וגדל בנהריה, בנם הבכור של זאב ונורית ברקוביץ'. סבתו עלתה לישראל מהונגריה, ואביו היה דמות משמעותית בקידום הקריירה של בנו. ברקוביץ' כונה "הקוסם" בזכות היכולת יוצאת הדופן שלו למסור מסירות מדויקות ומפתיעות לחבריו לקבוצה, כינוי שהפך לסימן ההיכר שלו במהלך הקריירה.
הקריירה של ברקוביץ' כללה משחק בליגה הישראלית וקריירה מרשימה בליגות הבכירות באנגליה ובסקוטלנד. הוא שיחק בקבוצות מכבי חיפה, סאות'המפטון, ווסטהאם יונייטד, מנצ'סטר סיטי, סלטיק, ובקבוצות נוספות. ברקוביץ' זכה לכבוד רב גם בנבחרת ישראל, שם היה אחד מהשחקנים המשמעותיים ביותר, שיחק ב-78 משחקים, כבש תשעה שערים ובישל שערים רבים.
הקריירה הארוכה שלו והכינוי "הקוסם" הפכו אותו לאחת הדמויות הבולטות בתולדות הכדורגל הישראלי, ובשנת 2009 נבחר על ידי העיתון הבריטי "הטיימס" לאחד מעשרת הקשרים הגדולים בהיסטוריה של הפרמייר ליג האנגלית. מעבר לקריירה המקצועית שלו, ישנם פרטים נוספים ומעניינים על חייו של אייל ברקוביץ', שלא כולם מכירים.
1.קריירה בלתי נשכחת:
ברקוביץ' שיחק במהלך הקריירה שלו בשמונה קבוצות, בעיקר בבריטניה, ביניהן מכבי חיפה, סאות'המפטון, ווסטהאם יונייטד, סלטיק, בלקבורן רוברס, מנצ'סטר סיטי, פורטסמות' ומכבי תל אביב.
2. תוכנית בישול באנגליה:
בשנת 2013 הנחה ברקוביץ' את תוכנית הריאליטי "רויאל שף" ב-YES, בה השתתפו שפים ממסעדות ישראליות שהתחרו בלונדון.
3. בעלים של שתי קבוצות:
אחרי שפרש, ברקוביץ' המשיך בעסקי הכדורגל ורכש את הפועל ראשון לציון ב-2015. בשנת 2021 רכש את הפועל פתח תקווה, אך עזב את המועדון באותה שנה. בספטמבר 2024 הוא נמצא במגעים לרכישת הפועל רמת גן.
4. שכר מהגבוהים בתקשורת:
במעבר שלו בין קשת 12 לרשת 13, עלה שכרו של ברקוביץ' ל-200,000 שקלים בחודש, כך לפי דיווחים בתקשורת.
5. הון מוערך:
הונו של ברקוביץ' מוערך בין 1 ל-3 מיליון דולר, על פי פרסומים מחו"ל, וזאת ללא חישוב נכסים. בנוסף יש לו נכסים בארץ ובחו"ל בשווי של כ-30 מיליון שקלים, כפי שדווח בתצהיר שהוגש לבית המשפט העליון על ידי אשתו לשעבר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה