קריירה ולימודים

הכבאים שיקרו: האישה המתה בעצם חיה

מקרה לא שגרתי התרחש בדנבר במהלך יוני השנה. כבאים הכריזו על אישה כמתה, אך דקות ספורות לאחר מכן התברר שהיא חיה
מערכת ice | 
כבאי בארצות הברית (צילום PIXABAY)
ב-24 ביוני השנה, במהלך סיור שגרתי של שוטר בצוות עם כבאים במסגרת ביקורי בית אצל אזרחים שהינם מוגדרים כמקרי סעד בדנבר, קולורדו, הוכרזה אישה כמתה. הבעיה הייתה כאשר התברר שהיא לחלוטין לא מתה, אלא חיה ונושמת. שני הכבאים אשר דאגו שתוכרז כמתה הושעו כתוצאה מכך.
הכבאים לוטננט פטריק לופז ומרשל הנרי הגיעו לזירה ביחד עם שוטר, ששמו לא ידוע, וכאשר חיכו מחוץ לדירה, טענו כי השוטר, שראה את האישה שכובה, גוון העור שלה כחלחל-סגול, נוזלים נזלו מגופה והיא הריחה כמישהי הנמצאת בתהליך ריקבון, מסר להם כי האישה "ברור שמתה".

כתוצאה מכך, הכבאים החליטו להתקשר לבית החולים ולבקש לשוחח עם רופא מיון על מנת שיכריז עליה כמתה בזירה וזאת מבלי לראות אותה. "הרופא שאל שאלות הבהרה בנוגע למצב של האישה ומרשל הטעה את הרופא ואמר כי הוא נמצא ליד ומבצע את ההערכה", כך נמסר על ידי משרד הבטיחות.
כתוצאה מהטיית הכבאים, הרופא הכריז על האישה כמתה. השוטר חזר לדירה על מנת ולחפש נשק ולפתע זיהה כי האישה זזה. הוא מיד דאג כי הכבאים ישובו לזירה ויוזמן אמבולנס שייקח את האישה לבית החולים.
בחקירה האירוע נמצא כי לופז והנרי שיקרו והם לא הוטעו על ידי השוטר, אלא עבדו בצורה לא מספיק מקצועית. כתוצאה מכך לופז הורד בדרגה ואף הושעה לשבועיים, הנרי הושעה לעשרה ימים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה