טלוויזיה

רוח רפאים בתוכנית הבוקר: זו המוזיקאית שהתארסה לגבר מת

מוזיקאית שמופיעה תחת שם במה Brocarde, התארחה בתכנית בוקר בריטית בשביל לדבר על התכניות החתונה שלה להינשא לרוח רפאים של חייל ויקטוריאני
מערכת ice | 
כלת רפאים (צילום ITV)
מוזיקאית שמופיעה תחת שם במה Brocarde, פגשה לראשונה את ארוסה המנוח אדוארדו בשנה שעברה, כשלטענתה הופיע בהפתעה בביתה. ברוקארד יצרה מערכת יחסים עם רוח הרפאים, שהיה חייל ויקטוריאני ובליל כל הקדושים הזה, הם אמורים להינשא באופן רשמי בטקס מפחיד במיוחד.
הכלה הופיעה אמש (שני) ב-This Morning, תכנית בוקר בריטית, כדי לדון בנישואיה המתקרבים עם המנחים הולי ווילובי ופיל שופילד, ששניהם היו לבושים בתחפושת כדי לחגוג את האירוע. הולי הייתה בעיצומו של דיון כיצד התפתחו מערכת היחסים של ברוקארד ואדוארדו, כאשר היא הופרעה לפתע על ידי האורחת, שהתנשפה בהלם. המגישה הגיבה בפחד: "מה? מה? מה?". בסופו של דבר, ברוקארד הכריזה: "הוא כאן".
למרות שכנראה לא נכלל ברשימת האורחים של This Morning, אדוארדו עשה הופעה בכל מקרה - כפי שפיל ציין: "אני מקווה שאת צודקת, זה יום החתונה שלכם". כשהולי שאלה 'איפה הוא?' בזמן שהיא מתחבאת מאחורי כרית, הכלה התפלאה ושאלה בחזרה: "את לא יכולה לראות אותו?". ברור שהעובדה שהזוג לא פנה מיד לחתן כדי לקבל את פניו ולברך אותו על חתונתו, הייתה כנראה עדות מספקת לכך שלא, הם לא יכלו לראותו ולמרבה הצער גם הצופים בבית לא יכלו. ברוקארד הסבירה שאדוארדו "פרץ לחדר שלה באישון לילה" כשהם נפגשו לראשונה, וכי הוא מתקשר איתה באמצעות "העברת תחושות בגופה". "כשהוא בסביבה, אני מרגישה שמחבקים אותי, כמו סוג של חיבוק חם ואם יש דברים שהוא ממש ממש לא מרוצה מהם - הוא יעביר לי צמרמורת בגוף", אמרה הכלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה