משפט

"הכבאי הפירומן" הואשם בהצתת יערות: "רצה להרגיש את האדרנלין"

משטרת צרפת עצרה בשבוע האחרון כבאי שהואשם בהצתת שורה של שריפות ביער בדרום-מזרח המדינה. החשוד, שזכה לכינוי "הכבאי הפירומן", עשוי לרצות עד 15 שנות מאסר ולשלם קנס של 150 אלף יורו אם יורשע
מערכת ice | 
מתוך הקמפיין למניעת שריפות מטעויות (צילום מסך)
משטרת צרפת עצרה בשבוע האחרון כבאי שהואשם בהצתת שורה של שריפות ביער בדרום-מזרח המדינה. החשוד, שזכה לכינוי "הכבאי הפירומן", הצית את השריפות באמצעות מצית כמה וכמה פעמים בחודש האחרון עד שנתפס.
לדבריו של התובע מהעיר מונפלייה החשוד עשה זאת מפני ש"רצה להרגיש את האדרנלין". עוד הוסיף כי "כשהכבאי נשאל לפשר מעשיו, הוא הסביר כי עשה זאת גם  כדי לגרום למכבי האש להתערב באירועים ועל מנת להצילו מסביבה משפחתית מדכאת". הכבאי עשוי לרצות עד 15 שנות מאסר ולשלם קנס של 150 אלף יורו אם יורשע.
אותו כבאי לא הגיע סתם כך ליערות אותם הצית. הוא עובד כיערך במשרה מלאה, ואחת ממשימותיו שם היא כיבוי שרפות, שהפכו למרובות יותר ויותר עם גל החום הכבד שפוקד את המדינה בפרט ואת אירופה בכלל.
 
עורכת דינו אמרה לערוץ טלוויזיה צרפתי כי הוא "הביע חרטה כבדה ורגש כבד של בושה. הוא התנצל בפני הכבאים שאיתם הוא עובד. מדובר באדם מאוד מסור לעבודתו, והוא הסביר כי מדובר בהתמכרות". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה