משפט

מחריד: הרוצח הודה שהתעלל מינית ב-101 גופות של נשים

דיוויד פולר, בן 68, הוא רוצח מורשע המרצה עונש מאסר עולם בגין שני רציחות ועשרות מעשי נקרופיליה. בסך הכל, הוא הודה בהתעללות מינית של לא פחות מ-101 גופות של נשים. כעת, הוא עומד בפני עוד משפט על מקרים נוספים של נקרופיליה. 
מערכת ice | 
מעצר (צילום pexels)
דיוויד פולר, בן 68, הוא רוצח מורשע המרצה עונש מאסר עולם בגין שני רציחות ועשרות מעשי נקרופיליה. בסך הכל, הוא הודה בהתעללות מינית של לא פחות מ-101 גופות של נשים.
אתמול (חמישי) הופיע פולר בבית המשפט בבריטניה באמצעות קישור וידאו והודה ב-12 סעיפים חדשים של חדירה מינית של גופה הקשורה ל-23 קורבנות, יחד עם ארבע סעיפי החזקת פורנוגרפיה קיצונית. פולר, חשמלאי בית חולים לשעבר ממזרח סאסקס, נידון בשנה שעברה למאסר עולם ללא אפשרות שחרור על תנאי לאחר שהודה בהריגה ולאחר מכן בתקיפה מינית של שתי צעירות ב-1987.
פולר הודה שהיכה וחנק את וונדי קנל בת ה-25 וקרוליין פירס בת ה-20, בשתי תקריות נפרדות שהתרחשו בקנט שבאנגליה. על פולר נגזרו גם עונשי מאסר של 12 שנים, שירוצו במקביל לתקופת מאסר העולם שלו, לאחר שהתמודד עם אישומים על עבירות מין נגד 78 נשים מתות בין השנים 2008 ל-2020, כך דיווחו בחדשות ה-BBC.

משטרת קנט אמרה שהחקירה שלה עירבה את פולר בעבירות הקשורות ל-101 קורבנות מתים - כולם נשים בוגרות. פולר אמור להישפט על הפשעים החדשים הקשורים לנקרופיליה ב-5 בדצמבר.
"מעשיו של פולר היו מושחתים, מגעילים וחסרי אנוש, בקנה מידה שמעולם לא נתקלו בו בעבר בהיסטוריה המשפטית", אמרה ליבי קלארק משירות התביעה של הכתר. "היה זה חיוני עבורנו להביא את האשמות הנוספות הללו עבור הנשים שיכולנו לזהות, ואלו שלצערנו לא יכולנו, כדי לשקף את הפגיעה שלו ולעשות צדק עבור המשפחות שאנחנו יכולים", הוסיפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה