קריירה ולימודים

הפתעה: מי שלח עשרות מתנות יקרות מאמזון לבית חב"ד?

בחודשים האחרונים גן ילדים המנוהל על ידי חב"ד בניו יורק זוכה למשלוחים לא צפויים של משחקי ילדים, אך הדבר גורם בעיקר לבלגן וסכנה לילדים שבאים לגן
מערכת ice | 
אמזון (צילום פייסבוק/ Amazon)
מנהלי בית חב"ד חוו הפתעה נעימה בחודשים האחרונים, בהם הגיעו כל כמה ימים משלוחים רבים של מאמזון המכילים מחשקי ילדים שונים ובעיקר גם דיי יקרים וזאת מבלי שהצוות הזמין את החבילות. בית החב"ד הוא בפועל גן ילדים שממוקם בניו יורק ורשומים אליו כ-65 ילדים. 
לדברי מנהלי המוסד הכול החל בחודש יולי כשהמתנות המסתוריות הגיעו אט אט, וההיקף רק המשיך לגדול ולגדול. עם החודשים הצטברו לא פחות מאלף מתנות מסוגים שונים, דוגמת מגלשות מים מתנפחות, פאזלים וצעצועים נספים. תחילה הם דווקא חשדו בכך שמדובר בפעילות אנטישמית, היות וחודש לפני כן התקשרו אליהם בנוגע למשלוח תנורים גרמניים.
בעוד שמנהלי המוסד שמחו והודו על המפגן הברור של האהבה כלפיהם, בפועל הם מספרים כי מדובר בעיקר במטרד, היות ומדובר במוסד קטן ואין בו דיי מקום לאחסן את הכמות הזו של המתנות. יתרה מכך, מדובר ברוב הפעמים במוצרים שאינם מתאימים ואף מסוכנים לגיל הילדים שנמצאים בגן. 
בהתאם לכך החלו מנהלי הגן לתרום את המוצרים הבלתי שמישים, דוגמת המגלשה בשווי של כ-300 שקלים, לגן ילדים נוסף באזור. כמו כן, נמצא כי היבואן של חלק מהמוצרים מתבסס כאן בתל אביב. על כך אמר מנהל החינוך בגן, מלכי יעקב: "אם הם רוצים לשלוח לנו דברים שימושיים זה יהיה נהדר".
 
בעת זו עדיין לא ברור מי אחראי על המשלוח של מאות המתנות, אך לאחר בירור מול אמזון לעת זו נחסמו המשלוחים לגן דרך המוכר שמייבא את המוצרים הללו. חברת הייבוא שמבוססת בתל אביב לא הגיבה בנושא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה