כסף וצרכנות

רמי לוי בעקיצה למתחרים: "הרשת היחידה שלא ניצלה את המצב"

רמי לוי, מנכ"ל רשת רמי לוי שיווק השקמה מסר לאחר פרסום הדו"ח: "אנחנו מסכמים את הרבעון השלישי עם צמיחה בכל הפרמטרים, חרטנו על דגלנו להיות הרשת המציעה את המחירים האטרקטיביים ביותר, תוך שמירה על שירות ואיכות ללקוח"
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום shutterstock, יחצ)
אחרי שפורסמו התוצאות של רשת חנויות המזון, רמי לוי שיווק השקמה, בדוח הרבעון השלישי של שנת 2024, עם הכנסות זינוק בהכנסות וברווח הנקי, המנכ"ל רמי לוי גם מסר את ההתייחסות שלו לתוצאות ועם תחזית לעתיד הקרוב עבור החברה.
רמי לוי, מנכ"ל רשת רמי לוי שיווק השקמה מסר לאחר פרסום הדו"ח: "אנחנו מסכמים את הרבעון השלישי עם צמיחה בכל הפרמטרים, תוך שאנו מקפידים על יישום האסטרטגיה ששמה את הלקוח תמיד במרכז ואת טובתו לנגד עינינו, ובמיוחד בתקופה מורכבת זו בישראל. אנחנו גאים להיות הרשת היחידה שלא ניצלה את המצב המורכב להעלאות מחירים".

עוד טען: "ברבעון זה, החליטה ההנהלה למנות את בתי, יפית אטיאס, למנכ"לית משותפת, לאחר שנים רבות בהן לקחה חלק פעיל בקבוצה, תרמה תרומה משמעותית לפיתוח הרשת  וביססה את יכולותיה הניהוליות. אני משוכנע שיפית תצליח גם בתפקידה החדש, תוביל את הפיתוח העסקי והשיווקי של הרשת, ויחד נוביל את הרשת לשיאים חדשים. כחלק מהמהלכים להאצת צמיחת הרשת בשנים הקרובות, אנו מתכוונים לפתוח, עד סוף שנת 2025, תשעה סניפי דיסקאונט נוספים במיקומים בהם אין לנו כיום נוכחות, וכן להרחיב באופן ניכר את פריסת סניפי הפארם, יחד עם פיתוח והקמה של מרכזי סיטונאות, הטמעת טכנולוגיות מתקדמות ועוד".
לסיום הדגיש: "חרטנו על דגלנו להיות הרשת המציעה את המחירים האטרקטיביים ביותר, תוך שמירה על שירות ואיכות ללקוח, ונמשיך לפעול כך ולשמר ולחזק את מיצובה של רמי לוי בקרב לקוחותיה. אנו מאמינים במדינת ישראל ובחוסן תושביה, ומייחלים לשובם של החטופים, שלומם של הלוחמים, להחלמה מהירה של החיילים הפצועים ולחיזוק המשפחות השכולות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה