טלוויזיה

עידן עמדי נגד פרטנר: "סטטיק הוא לא הצעצוע שלכם"

עידן עמדי יצא נגד פרטנר על הפרסומת החדשה בה סטטיק שר את השיר "לונלי": "יש מקום לרגישות. בסוף קניתם פרזנטור בגלל הערכים שהוא מייצג, לא קניתם את הכאבים שלו, הוא לא צעצוע שלכם". מפרטנר נמסר: "מזמינים את כולם לצפות בסטורי של עידן עמדי בלי תקיעות"
מערכת ice |  1
סטטיק בקמפיין פרטנר (צילום מיכה לובטון)
עידן עמדי, הזמר והשחקן המפורסם, העלה היום (רביעי) סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא יוצא במתקפה נגד חברת התקשורת "פרטנר" על כך שהיא מנצלת את הזמר סטטיק עם הפרסומת החדשה שהעלתה שם הוא שר את השיר "לונלי", זאת על רקע התקופה הקשה שהוא עובר בה הוא ושרית פולק אשתו נמצאים במשבר קשה במערכת היחסים, וכמובן הפרידה מהצמד שלו בשבע השנים האחרונות - בן אל תבורי.
עידן עמדי אמר: "בפרסומת ולשיר ׳לונלי׳, חשבתי על האיש קריאייטיב של הפרסומת, ואמרתי מעניין אם הוא היה עובר משבר בחיים האישים שלו הוא היה מוכן לעשות איפור שיער ולשיר על זה. ואחרי זה לראות אותו מתראיין זה היה מכווץ לב, ראיתי שעובר עליו משהו".
עמדי המשיך והוסיף כי "אני לא תמים ויודע שמעורב פה הרבה כסף, אבל יש מקום לרגישות. בסוף קניתם פרזנטור בגלל הערכים שהוא מייצג, לא קניתם את הכאבים שלו, הוא לא צעצוע שלכם".
 
מפרטנר נמסר: "הקמפיין, שנכתב לפני כחודשיים, מתייחס לסיב הפרטי של פרטנר, אינטרנט אולטרה מהיר שלא חולקים עם השכנים (lonely). אז מזמינים את כולם להתקדם לאינטרנט של העתיד ולצפות בסטורי של עידן עמדי בלי תקיעות. פרייבט זה lonely, עם השכנים זה slowly, אז תגידו ל-neighbors תודה ושלום!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עידן אתה צריך להדליק משואה
    אין עלייך בעולם 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה אתה צודק...כמההההה משוגע עלייךךךך מה אם עוד שירים ?! מה יהיה??
    סגור