קריירה ולימודים

שרשרת תאונות: פועל נהרג בתאונת עבודה בפרדס חנה

פועל הבנייה בן 44 נפגע ככל הנראה ממוט ברזל ברחוב החורש בעיר. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו
מערכת ice | 
אתר בנייה (צילום pixabay)
תאונות העבודה הרבות שגובות אבדות בנפש באתרי בנייה ממשיכות לצבור תאוצה מתחילת השנה. היום (ראשון) נהרג פועל פלסטיני בתאונת עבודה באתר בנייה בפרדס חנה. על פי הערכות, מפעיל משאית באתר איבד שליטה על כלי הרכב, ומוט ברזל שהיה על המנוף שהוצב על המשאית פגע בפועל, בן 44 במותו.
דיווח במד"א התקבל מעט לאחר השעה 13:00 בצהריים, והצוות שהגיע למקום וכלל חובשים ופרמדיקים נאלץ לקבוע את מותו של האיש. חובש מד"א, אהוד אמיתון סיפר על מהלך העניינים: "כשהגענו למקום הובילו אותנו אל תוך אתר הבנייה וראינו פועל ששוכב כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא סבל מחבלות בגופו, היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

בהמשך, עיכבה המשטרה לחקירה את נהג המשאית, כמו גם את מנהל האתר ואחראי הבטיחות. מבירור ראשוני עולה כי המנוף שהוצב על המשאית גרם לנטייתה וכך פגע בפועל שעמד על גג בניין במסגרת עבודתו. שלושת המעוכבים נלקחו לחקירה זיכרון יעקב.
ממועצת פרדס חנה-כרכור נמסר: "המועצה משתתפת בצערה הכבד של המשפחה, האירוע נחקר כעת ע"י המשטרה ומשרד העבודה ובשיתוף גורמי המועצה".
כזכור, רק בשבוע שעבר נהרגו גאזי אבו סביתאן ואחמד אלסיאד, שני הפועלים שנפלו אל מותם מהקומה ה-40 בפרויקט פארק בבלי בתל אביב של חברת תדהר. מתחילת השנה הנוכחית נהרגו 10 עובדים בתאונות עבודה, שבעה מהם באתרי בנייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה