קריירה ולימודים
דואר ישראל במהפך: זו העיר שעשרות תושביה הצטרפו לחברה
דואר ישראל יחנוך בקרוב מעגל עובדים חדש למוקדי השירות, הפעם לא מדובר במוקד במודיעים אלא בעיר אחת שעשרות תושבים בה יתחילו לעבוד מהבית
בזמן של משבר כלכלי בעקבות הקורונה לצד האבטלה גואה, בעיקר בפריפריה, דואר ישראל ביוזמה משותפת עם עיריית אופקים ליצירת מקומות עבודה חדשים לתושבי העיר. דואר ישראלמפעיל מוקדי שירות במודל המשלב עבודה מהבית באופן מלא או חלקי, מה שיצר פתח לגייס עובדים גם מערים הרחוקות ממטה החברה במודיעין כמו תושבי העיר אופקים.
בעקבות כך, ובהמשך להחלטת החברה להרחיב משמעותית את מערך השירות במוקדים הטלפוניים, הוחלט לגייס עובדים לזרוע פעילות של המוקד הטלפוני, שתישען כולה על חיבור מרחוק ומתן שירות על ידי נציגים – מהבית. הגיוס המוצלח של עשרות עובדים התאפשר בזכות תמיכה וליווי של עיריית אופקים, אשר סייעה באיתור מועמדים ובצרכים תפעוליים נוספים, מתוך אינטרס משותף למתן פתרונות תעסוקה לתושבי העיר. המהלך הוכתר כהצלחה, וכבר הושלמו שני סבבים של גיוסים והכשרות, כאשר המודל פתוח וזמין לעובדים מרחבי הארץ.
בתוך כך, שר התקשורת יועז הנדל ביקר אתמול (שלישי) יחד עם מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין וראש עיריית אופקים, ואיציק דנינו ליום הדרכה לנציגי השירות של 'דואר ישראל' הנותנים מענה ללקוחות בחיבור למערכות הדואר מהבית.
עוד ב-
"ההשקעה שלנו במערך שירות הלקוחות השלימה מהפך חסר תקדים", אמר מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין. "הרחבת מוקד השירות הטלפוני והשירותים הדיגיטליים, הביאה לירידה דרמטית בזמני ההמתנה ולעלייה בשביעות הרצון של הלקוחות שלנו. אני רוצה להודות לשר התקשורת יועז הנדל, שיודע לדרוש כשצריך, אך גם לפרגן להצלחות, והתמיכה שלו כאן היום היא חשובה ביותר גם לעובדים הרבים שלנו במאות יחידות הדואר ברחבי הארץ ובמטה החברה. תודה מיוחדת לאיציק דנינו, ראש עיריית אופקים, שהרים את הכפפה ועזר לנו ולתושבי אופקים ביצירת מודל תעסוקה שמוחק מרחקים גיאוגרפיים ומעניק שוויון הזדמנויות ובטחון תעסוקתי ללא קשר למקום המגורים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.עמלות של שוק שחורשמואל 01/2022/18הגב לתגובה זו0 0והתושבים המוגבלים בנקאית ישלמו את העמלות המטורפות של הכרטיסים הנטענים עם המערך הכי גרוע ביקום . קוראים ומזהירים על הרבה הונאות רשת בשם הדואר. אני אומר הדואר כולו מנוהל כהונאה אחת גדולה. ויפה שעה אחת קודם שיורידו את השם ישראל מהדואר. שיווק ונזק תדמיתי גרוע למדינת ישראלסגור
-
5.סתם עבודה בעיינים חושבים שהציבור טיפשיםקוקו 01/2022/13הגב לתגובה זו1 0עד מתי ?סגור
-
4.יותר מעניין אותי מתי הם יופרטו (ל"ת)אזרח 01/2022/13הגב לתגובה זו1 0סגור
-
3.מה שרקוב זורקים לפח ושיועז ילך גםחכם בלילה 01/2022/13הגב לתגובה זו1 0יועז הנדל חושב שהוא מטפל ומסדר, אך בפועל הורס יותר את השוק.סגור
-
2.זה לא יעזורגם אם תוסיפו 100 מוקדניות שרותשלומי 01/2022/13הגב לתגובה זו4 0זה חסר סיכוי מכוון שבסיס השרותים בדואר לקוי ,מה יעזרו 100 אנשי שרות לקוחות הבעיה היא ,בחלוקה,במיון,בהספקה,בדיווח בכל החלק התפעולי,שלהחברה הכושלת הזאת. מה יעזרו בשרות לקוחות לבעיות הבסיסיות ,סגור
-
1.עכשיו שחרב על צאוורם התעוררו?עופר 01/2022/13הגב לתגובה זו1 0נוכלים בשירות הועדסגור