קריירה ולימודים

העירייה העלתה מחירים? זו הדרישה המפתיעה של ההורים

הורים שילדיהם נרשמו לצהרונים בבתי הספר נדהמו לגלות שעיריית חיפה העלתה את מחיר הצהרונים ושהם נדרשים לשלם עוד 1,030 שקל לשנה עבור כל ילד. כעת מתאגדת קבוצת הורים שדורשת מהעירייה להשתתף בהוצאות
דוד זולדן | 
עלויות הגנים בישראל (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
ערב פתיחת שנת הלימודים קיבלו הורים הודעה על כך שעיריית חיפה העלתה את מחירי הצהרונים ושהם נדרשים לשלם עוד 1,030 שקל לשנה עבור כל ילד. כעת ההורים מתאגדים ודורשים מהעירייה להשתתף.
הכל החל כשהורים שילדיהם נרשמו לצהרונים בבתי הספר קיבלו הודעה על כך שעיריית חיפה העלתה את מחיר הצהרונים ושהם נדרשים לשלם עוד 1,030 שקל לשנה עבור כל ילד. כעת מתאגדת קבוצת הורים שדורשת מהעירייה לשאת בנטל הכספי ולא לגלגל אותו לפתחם.
"בעקבות קיצוץ ממשלתי בתקציב תכנית 'ניצנים' לצהרונים, עירית חיפה עדכנה כי המחיר לכיתות א' ו-ב' עבור הצהרון שיעלה 833 שקל לחודש, ולא 730 שקל כפי שפורסם. לכיתות ג' המחיר נשאר 930 שקל", נכתב בהודעה שקיבלו ההורים. ואם לא די בכך, הורים שכבר השלימו את הרישום לצהרון ושילמו עבורו מתבקשים להוסיף את הסכום, וניתנו להם שלוש אפשרויות – צ'ק בסך של 1,030 שקל ל-1 בספטמבר, שני צ'קים בסך של 515 שקל ל-1 בספטמבר ול-1 במרץ, או עשרה צ'קים בסך של 103 שקל כל אחד ל-1 בספטמבר עד 1 ביוני. עוד צוין כי העברה בנקאית תתאפשר עבור הסכום המלא וכי יש לדאוג להעברת התשלום עד אמש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה