רכב

הפרארי של השחקן ההוליוודי עומדת למכירה: כמה תשלמו עליה?

בית מכירות פומבי הודיע כי הוא מציע למכירה את הפרארי שהייתה שייכת לשחקן ההוליוודי סטיב מקווין. הפרארי מדגם 275 והמחיר ההתחלתי שביקשו עבורה הוא 7 מיליון דולר
מערכת ice | 
פרארי (צילום פרארי)
בית המכירות הפומביות RM סות'ביז הודיע כי מכונית פרארי מדגם 275 שהייתה בבעלותו של סטיב מקווין מוצעת למכירה בסכום חסר תקדים של 7 מיליון דולר. מחיר המכונית בפועל צפוי להיות גבוה יותר לקראת סוף המכירה.
מדובר בפרארי 275 4 GTB. דגם זה הוא אחד הדגמים הנדירים של היצרנית האיטלקית. מקווין, שנפטר בשנת 1980, נחשב לאחד השחקנים הבולטים בהוליווד של שנות החמישים המאוחרות והשישים לאחר ששיחק בסרטים כגון "שבעת המופלאים" המקורי (שבעצמו היה עיבוד לסרט של אקירה קורסאווה) וכמובן שגם ב"בוליט" סרט בו לצד מקווין כיכבה פורד מוסטאנג.
בית המכירות עוד הוסיף כי הפרארי נרכשה על ידי מקווין, שנודע בכינוי the king of cool בסוכנות פרארי בהוליווד כשהייתה חדשה. השחקן המצליח החזיק את הרכב במשך ארבע שנים ארוכות עד שהחליט למכור אותה לבעלים אחרים, שצבעו אותה לצבע צהוב. בבית המכירות עוד הוסיפו כי הפרארי עברה תאונה אחורית ואחד מהבעלים אף החליטו אפילו להפוך אותה למכונית פתוחה באמצעות חיתוך הגג, מה שפגע בערכה באופן ניכר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה