רכב

בגיל 41: אנה ארונוב עשתה את זה בפעם הראשונה

במסגרת ההשקה של 'אימפרס', פרזנטורית חברת התכשיטים סיפרה: "אני בחיים לא אבקר אישה שבחרה להביא שמונה ילדים, כי זאת הבחירה שלה וככה היא מרגשה שלמה ומאושרת וזה מדהים בעיני , כנ"ל אפשר גם לבחור אחרת. השיח הוא יותר גדול מילדים אלא בואו נכבד בחירות של כל אחד ואחת"
מערכת ice |  4
אנה ארונוב (צילום יח"צ)
כבר ב-6:30 עדכנה הבוקר (שני) אנה ארונוב את עוקביה כי היא במעלית בדרך לטסט נהיגה כשסיפרה: "מזמן לא היו לי פרפרים בבטן וכל הבוקר הם השתוללו בבטן". לאחר מכן הבוחנת הגיעה והיא העלתה סטורי: "רגע אחרי הטסט הרגשתי ממש טוב, באתי מוכנה ובטוחה".
ואז היא שיתפה: "נתחיל מהסוף. אני אנה בת 41 והיום עברתי טסט ראשון וקיבלתי רישיון נהיגה. הרבה דברים בחיי קורים מאוחר אבל תמיד קורים. ועל זה אני גאה בעצמי. אני לא מוותרת, לא מורידה ידיים, בסוף הדברים מגיעים, גם אם באיחור אופנתי או אופנתי פחות. למדתי לרכב על אופניים בגיל 30. וכבר עשור אני רק על האופניים".
 
עוד המשיכה: "הכרתי את אייל בגיל 36. ותמיד האמנתי שיגיע האחד שלי גם אם זה לוקח הרבה זמן. ילדתי בגיל 39 את הילד החמוד ביקום. ואני מאושרת להיות אמא. ועכשיו בגיל 41 קיבלתי רישיון נהיגה. כלום לא מאוחר. אף פעם. הכל יכול לקרות בכל גיל. צריך רק מספיק לרצות וגם לפעול כמובן. ואללה תיאוריה ראשונה, טסט ראשון. גאה בעצמי מאוד".

היא כתבה לסיום: "ותודה למורה שלי שהביא אותי עד הלום.נ.ב.: אני בטוחה שאבא שלי מסתכל עליי מלמעלה ומאושר. כל ארוחת שישי הוא היה שואל אותי מה עם רישיון נהיגה. אבא זה גם בשבילך. אתה רואה, בסוף עשיתי את זה!".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תגובה לאנה ארונוב
    מוטי 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנה.. לפני מס שנים לא רב מאוד רציץ להיות אשה נשואה ולחבוק תינוק.זה היה נראה לך דמיוני לחלוטין. קראתי אז ןהחלטתי לעזור לך בדרכי. מודה לאל על הזכות ??????
    סגור
  • 3.
    תעבדי קצת על ההגייה
    יעל 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 4
    את בארץ ולא נורא אם תלמדי לנטרל את האצנט הזר שיש לך. במיוחד כשאת מפרסמת.
    סגור
  • 2.
    מזל טוב
    גקלין 02/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מזל טוב על הוצאת הרישיון שיהיה לה בהצלחה אהבתי את מה שהיא אמרה שהיא המתינה וקיבלה את כול מה שהיא רצתה ועשתה את הדברים הנכונים בגיל מאוחר ולא סתם אומרים שהמתנה זאת מתנה
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד. אלופה (ל"ת)
    ל 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור