רכב

מכה חמורה לטסלה: נדחקה מרשימת 10 החברות הגדולות בארה"ב

מניית החברה בראשותו של אילון מאסק, ירדה ב-8.3% ל-112.88 דולר, יום שביעי ברציפות של ירידות. הערכת שווי השוק של יצרנית הרכב החשמלי הצטמקה לכ-357 מיליארד דולר, מתחת לשווי של וולמארט, אנבידיה וג'יי פי מורגן
מערכת ice | 
טסלה ממשיכה לקרוס (צילום shutterstock, יוטיוב/ World Government Summit)
הסחרור סביב מניות טסלה הואץ היום (שלישי), כאשר התקבל הדיווח על תוכנית להפסיק את הייצור באופן זמני במפעלה בסין, הצית מחדש את החששות לגבי סיכוני הביקוש והעמיד את המניה בקצב של רצף ההפסדים הארוך ביותר שלה מאז 2018.
מניית החברה בראשותו של אילון מאסק, ירדה ב-8.3% ל-112.88 דולר, יום שביעי ברציפות של ירידות. הערכת שווי השוק של יצרנית הרכב החשמלי הצטמקה לכ-357 מיליארד דולר, מתחת לשווי של וולמארט, אנבידיה וג'יי פי מורגן. הירידה האחרונה זו, גרמנה לטסלה לאבד את מעמדה בין 10 החברות בעלות השווי הגבוה ביותר במדד S&P 500, עמדה שהיא מחזיקה בה מאז הצטרפותה למדד בדצמבר 2020.
החדשות על התפוקה המופחתת בשנגחאי, מגיעות בעקבות הדיווח בשבוע שעבר, לפיו טסלה מציעה לצרכנים בארה"ב הנחה של 7,500 דולר על לקבל משלוח של שני דגמי הדגל שלה לפני סוף השנה, מה שהעצים את החשש שהביקוש יורד. עבור טסלה, שהערכת השווי שלה תלויה בסיכויי הצמיחה העתידיים שלה, דאגות אלה משקפות סיכון משמעותי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה