רכב

עיריית חיפה תשלם? התנגש בחזיר בר ותובע עשרות אלפים

נוסע שהתנגש עם רכבו בחזיר בר תובע את עיריית חיפה ב-30 אלף שקל. "התאונה אירעה כתוצאה מרשלנות בלעדית של העירייה"
מערכת ice |  1
חזירים בחיפה (צילום צילום מסך חי פה חדשות חיפה)
ביום רביעי האחרון הוגשה תביעה לבית משפט השלום בחיפה, תביעה הדורשת כ-30 אלף שקל בגין תאונת רכב עם חזיר בר בעיר, "עקב אחריותה הבלעדית של העירייה לאירוע התאונה ולתוצאותיה".
"ב-29 באפריל 2021, עת נהג המבוטח במכונית ברחוב שמשון בחיפה, חזיר בר התפרץ לכביש, פגע במכונית וגרם לה נזקים. בעקבות התאונה נגרמו למכונית נזקים וירידת ערך בסך כולל של 44,609 שקלים". נכתב בכתב התביעה שהגישה חברת כלל ביטוח בשם המבוטח שלה.

עוד נכתב, במכתב שהובא באתר 'כלבו חיפה והקריות': "התובעת תטען כי אינה יודעת ואף לא הייתה יכולה לדעת מה היו למעשה הסיבות שגרמו לתאונה, וכי אירוע התאונה מתיישב עם המסקנה שהנתבעת לא נקטה זהירות סבירה, וכי מסיבה זו על הנתבעת הראיה שלא הייתה לגבי התאונה התרשלות שהיא תחוב עליה"
 
"בנוסף ולחילופין ומבלי לפגוע באמור לעיל, תטען התובעת, כי התאונה אירעה כתוצאה מרשלנות בלעדית ו/או כתוצאה מהפרת חובות חקוקות של הנתבעת, אשר התבטאו, בין היתר, במעשים ו/או במחדלים הבאים: אינה פועלת להסרת המפגעים הרבים אשר גורמים חזירי הבר הרבים בתחומי אחריותה; התנהלה ברשלנות; סיכנה את המשתמשים בדרך; לא פעלה כמצופה מרשות מקומית סבירה למניעת הסיכון שגרם לתאונה ולנזק במכונית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    העירייה צריכה לשלם או לתת אישור לצוד את החזירים.
    יוסי 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכל יום לתבוע אותה על הנזקים מהם.
    סגור