שיווק ופרסום

סטארט-אפ האופנה סטיילטק יוצא לסבב יוצא נוסף

אחרי שגייסה 10 מיליון שקל, סטיילטק משדרגת את רמת התוצרים שלה ויוצאת לסבב גיוסים נוסף
מערכת ice | 
סטיילטק (צילום יחצ סטיילטק)
Styletech (סטיילטק), חברת הסטארטאפ הישראלית שעושה מהפכה בעולם האופנה תוך ייצור ועיצוב דוגמניות ודוגמנים וירטואליים וכן ביגוד באמצעות בינה מלאכותית, השלימה לאחרונה 10 מיליון שקלים ממשקיעים פרטיים, בדגש על חברת OpTeamizer ממנה גויסו מומחי ה-AI לצורך שיתוף פעולה נרחב – וכעת היא יוצאת לסבב גיוסים נוסף, נוכח שדרוג מסיבי ביכולותיה ורמת התוצרים שהשתפרה בצורה דרמטית בחודשים האחרונים.
מטרת הגיוס הנוכחי היא לחשוף את התוצרים החדשים של סטיילטק, להתפתח לכמה שיותר שווקים ברחבי העולם, ולהשקיע בשיווק לטובת מטרה זו. זאת, כאשר איכות החומרים שהחברה מייצרת עלתה משמעותית לקראת סיום פיתוח הטכנולוגיה הנוכחית.

עתה, סטיילטק מסוגלת לייצר – מעבר לדוגמים ולדוגמניות וירטואליים – תמונות אווירה ולייף סטייל, תמונות לייב אקשן, יותר דינמיות ויותר ריאליזם, מה שפותח לאתרי סחר בינלאומיים אפשרויות רבות בעמודי הבית וכמובן ברשתות החברתיות. זוהי למעשה התאמה של החברה לעולם הקמעונאות של השנים האחרונות.
בסטיילטק, שנוסדה במהלך תקופת הקורונה ב-2020 על ידי גוני גרופר ויזם ההייטק טל מלנבוים, ישנם שישה עובדים בסך הכול. הסטארטאפ מפתח את האפשרות לקטלוג דוגמניות וירטואליות ומוצרים שכולו מקוון בטכנולוגיית AI ותלת ממד, והוא עתיד להחליף את ימי הצילום והפקות הצילום היקרות ולחסוך משאבי הון וזמן לחברות האופנה בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה