שיווק ופרסום

לראשונה: עברי לידר בפרסומת המשלבת טכנולוגיית בינה מלאכותית

לראשונה בישראל, מהערב תשודר פרסומת המשלבת טכנולוגיית בינה מלאכותית AI לכרטיס האשראי CASH CAL, בכיכובו של עברי לידר. הקמפיין מחדש את שירו של הזמר "מוגזם" והקליפ המפורסם
מערכת ice | 
עברי לידר בקמפיין כאל (צילום אור דנון)
חברת האשראי והתשלומים "כאל" תעלה הערב (שני) בקמפיין רחב היקף להשקת כרטיס האשראי החדש שלה, “Cash Cal pro”, בכיכובו של עברי לידר.
הקמפיין לכרטיס Cash Cal pro מחדש את שירו של הזמר "מוגזם" והקליפ המפורסם. במאי הקליפ המקורי, רומן בוצ'אצקי, מביים גם את הפרסומת החדשה של כאל ולראשונה עושה שימוש בטכנולוגיית ה-AI לפרסומות בישראל.

בוצ'אצקי ביים בשנים האחרונות את הקליפים המצליחים והנצפים בישראל בין היתר "פעמון" של נועה קירל, "דובשנייה" של אגם בוחבוט ונורוז, כל הקליפים של סטטיק ורבים נוספים.
בוצ'אצקי מסביר: "במהלך הפרסומת הבינה המלאכותית 'מתלבשת' על הגוף של עברי ומחליפה לו תלבושות, אביזרים ואלמנטים בסביבה. אם בעבר היינו עושים את זה ידנית – מציירים על הגוף, מחליפים אביזרים פיזית, היום הבינה המלאכותית עושה את זה בהוראה פשוטה ברגע ומתאימה את כלל האלמנטים לשוט". הוא ממשיך ומסביר: "למשל סיטואציה בה עברי מחזיק כרטיס שהופך לפתע לפרחים. פעם היינו צריכים לצלם את היד שלו על מסך ירוק מחזיק את הפרחים פיזית, היום כבר לא צריך את זה. הבינה המלאכותית שותלת לו ביד כל אביזר שנרצה".
צילום הקליפ בוצע באמצעות ציוד ייחודי וחדשני שהגיע לאחרונה לישראל, וכאמור מדובר בפרסומת הראשונה שעושה בו שימוש. 
הקמפיין יעלה בפריסה רחבה בטלויזיה ובכלל אמצעי הדיגיטל.  
משרד הפרסום: יהושע/TBWA | חברת הפקה: Mula productions | במאי: רומן בוצ'אצקי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה