רכילות עסקית

חברת האופנה הישראלית משתפת פעולה עם המותג של לבנדובסקי

במהלך השבוע האחרון נערך ביקור של אנשי אתר SHOESONLINE במטה החברה של מותג הספורט הבינלאומי "4F" בפולין 
מערכת ice | 
דויד ידיד ואיגור קלאזה (צילום 4F)
במהלך השבוע האחרון נערך ביקור ישראלי במטה החברה של מותג הספורט הבינלאומי הפולני "4F" בעיר קרקוב שבפולין אותו הוביל דויד ידיד סמנכ"ל הפיתוח העסקי של אתר SHOESONLINE, שקיבל את ייבוא וייצוג המותג הבלעדי לישראל בשנה האחרונה ועובד בימים אלו על פיתוח של המותג בישראל במקביל לאתר גם בהפצה וקמעונאות.
במהלך הביקור נבחרה קולקציית הנשים והגברים החדשה שתגיע לישראל במרץ 2024, אשר תצטרף לקולקציה שמוצגת כיום באתר, בנוסף הוצגו בפני הנציגות הישראלית גם קולקציית המותג הבלעדית עם שחקן הכדורגל המוביל רוברט לבנדובסקי חלוץ ברצלונה שהוא פני המותג ובמקביל הוצגו הפיתוחים האחרונים של המותג לטובת 8 נבחרות באולימפיאדה הבאה בפריז שתתקיים ביולי 2024, פיתוחים שמסתמן ייתנו להן יתרון תחרותי משמעותי.
 
במהלך הביקור פגש ידיד את איגור קלאז'ה מייסד ומנכ"ל החברה, שייסד אותה בגיל 19 בלבד לצד קמילה ביאלק, המנהלת המסחרית העולמית של המותג אשר חלקו את חזונם משותף והפעילות העתידית  של 2 החברות.
בחודש שעבר, בחר אתר האופנה והספורט בשלוש כוכבי רשת, שלי צירינג, עידן הגבר ודור עדי, להוביל את קמפיין עונת האביב החדשה של האתר המציג את קולקציות המותגים השונים. הקמפיין נעשה בהשקעה כוללת של כמיליון שקל ומתמקד בטיק טוק כמדיה מרכזית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה