שיווק ופרסום

קבוצת זאפ תשקיע בחברת השיווק והמיתוג Marcomit

המהלך נועד להרחיב את היכולות של זאפ בעולמות של מיתוג, פרסום ואסטרטגיה שיווקית ללקוחות הגדולים במשק  ולהרחיב את שירותי חברת Marcomit לשווקים חדשים

מערכת ice | 
זאפ גרופ (צילום יח"צ)
קבוצת זאפ, מקבוצת פורמולה מערכות, מודיעה היום על השקעתה בחברת Marcomit המתמחה בתחומי המיתוג, הפרסום, התוכן והאסטרטגיה. קבוצת זאפ נכנסת בכך גם לעולמות אלו כחלק מהרחבת סל השירותים של הקבוצה ללקוחות הקיימים וללקוחות חדשים. קבוצת זאפ היא קבוצת אתרי הצרכנות הגדולה בישראל המנהלת עשרות אתרי צרכנות מובילים מעולמות תוכן מגוונים. אתרי הקבוצה מציעים לגולשים חוויית חיפוש נוחה עם מגוון כלים מתקדמים, המאפשרים לצרכנים לקבל החלטות חכמות. הקבוצה מספקת לבעלי עסקים קטנים ובינוניים בישראל פלטפורמה פרסומית רחבה ועשירה, המסייעת להם לצמוח ולגדול.
Marcomit נוסדה ב-2005 על ידי אורית נתיב, וכיום היא מונה כ-30 עובדים המתמחים בעיצוב, תוכן ומדיה. החברה מספקת שרותים מגוונים בענף השיווק, כולל שיווק מבוסס דאטה ואנליטיקה, החל מבניית אתרים, עיצוב שפה, מיתוג, בניית אסטרטגיה שיווקית, ניהול מדיה חברתית ועד כתיבת תוכן, יצירת וידאו ואנימציות ועוד. בין עשרות לקוחות החברה ניתן למנות את AMDOCS, LUMINIS, SAPIENS, IFF, INTEL CHECKPOINT ועוד. השותפות עם זאפ תסייע ל- Marcomit לחדור לשווקים חדשים בהם פועלת זאפ ועל פי הצהרת החברות, Marcomit תמשיך לפעול במתכונתה הנוכחית תחת הנהלתה של נתיב.
רמי חזן, מנכ"ל קבוצת זאפ: "עולמות המיתוג והשיווק הדיגיטלי צמחו רבות בשנים האחרונות, ואנו רואים יותר ויותר עסקים שפונים אלינו כדי שנסייע להם במיתוג, פרסום דיגיטלי ואסטרטגיה שיווקית. ההשקעה בחברת Marcomit היא צעד נוסף שאנחנו עושים על מנת לספק ללקוחות שלנו את השירותים הכי מתקדמים שהם זקוקים להם".
אורית נתיב מנכ"לית-מייסדת Marcomit" :Marcomit עושה היום מהלך חשוב בהרחבת שרותי החברה לשווקים חדשים. ביחד עם זאפ, קבוצת אתרי הצרכנות המובילה בישראל, אנו מביאים בשורה אמיתית לשוק העסקי, עם מעטפת רחבה של פתרונות שיווק חכמים מבוססי דאטה ואנליטיקה, שישפרו את ביצועיהם העסקיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה