שיווק ופרסום

אושרת קמחזי תחזור לטפל בייעוץ התקשורתי של לשכת סוכני הביטוח

משרד ייעוץ התקשורת והאסטרטגיה קמחזי תקשורת נבחר לספק את שירותי היח"צ, הדוברות והאסטרטגיה של לשכת סוכני הביטוח לאחר שהמשרד ליווה את הלשכה כבר בשנת 2019
מערכת ice | 
אושרת קמחזי (צילום רוני פרל)
משרד ייעוץ התקשורת והאסטרטגיה קמחזי תקשורת, בבעלות אושרת קמחזי, נבחר אתמול (שני) ללוות את לשכת סוכני הביטוח בשירותי דוברות, יח"צ ואסטרטגיה תקשורתית.
זו לא הפעם הראשונה. בלשכה ביקשו לחזור ולעבוד עם משרד קמחזי תקשורת אשר ליווה את הלשכה בשנת 2019, בעקבות ההצלחה הרבה של הפעילות המשותפת באותה תקופה. במסגרת תפקיד הדוברות, בקמחזי יובילו אסטרטגיה חדשה למיצוב הלשכה אשר מנוהלת בימים אלו ע"י הנהגה חדשה ברשות יוסי אנגלמן, ויפעלו לקידום מעמד סוכני הביטוח בדגש על מהלכים לטובת ציבור המבוטחים והן לסוכני הביטוח בישראל.
נשיא לשכת סוכני הביטוח בפועל יוסי אנגלמן ברך על חזרת קמחזי תקשורת ללשכה ואמר כי הוא בטוח שלנוכח העבודה המוצלחת שהייתה ולאור ניסיונו של המשרד בהובלת גופים ציבוריים, אין ספק כי מהלך זה יצעיד וילווה את הלשכה בכל העשייה למען ציבור המבוטחים והסוכנים.
אושרת קמחזי, הבעלים של משרד היח"צ קמחזי תקשורת הודתה ללשכת סוכני הביטוח בישראל על האמון ועל הזדמנות ואמרה כי היא שמחה לחזור ולהוביל את מערך התקשורת של אחד הגופים המשמעותיים במשק ולהוות ערוץ הסברה ומידע חשוב למבוטחים ולסוכני הביטוח בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה