שיווק ופרסום
" את לא לבד!": HOODIES בקמפיין חדש, כמה היא משקיעה בשנה במאבק נגד נשים?
במאבק לאלימות נגד נשים – יוצאת חברת ההלבשה במיזם משותף עם המכינה הקדם צבאית "מנשרים קלו" – הכולל מהלך של תוויות עם מספר טלפון חירום על כל פריטי קולקציית הנשים של המותג.
רשת האופנה HOODIES בשיתוף המכינה הקדם צבאית "מנשרים קלו", יוצאת במיזם משותף וחשוב - "את לא לבד" - במטרה לעורר מודעות לאלימות כלפי נשים ולנסות לסייע במקרים אלו.
הרשת הצמידה לכל הפריטים בקולקציית הנשים תווית בה מצוין המשפט "את לא לבד" יחד עם מספר טלפון חירום לדיווח על מקרי אלימות בנשים. רשת HOODIES החלה במהלך בחורף שעבר ומשקיעה בו בכל שנה 500 אלף שקל וזאת במטרה לעורר מודעות למקרי האלימות נגד נשים ולתמוך בנשים רבות.
אורן בר-גיל סמנכ"ל קבוצת HOODIES, מוסר: "נושא האלימות נגד נשים לא יורד מסדר היום הציבורי לצערנו הרב ואנו כרשת כואבים על כל מקרה כזה ומעוניינים לעשות כל שביכולתנו על מנת לסייע ולעזור".
"הוספנו את התוויות לבגדי הנשים על מנת שהמידע יהיה נגיש לכל אישה בכל רגע ובלי שמישהו אחר מלבדה יוכל לראות זאת. אנחנו שמחים לראות את התגובות החיוביות של לקוחותינו על מהלך זה ומקווים שתופעה עצובה זאת תמוגר בעתיד לבוא".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.יאללה, נרכב על גל היחצ ?? (ל"ת)שמפו 05/2021/21הגב לתגובה זו0 0סגור