שיווק ופרסום

ענקית המזון נכנסת לשוק הלוהט בישראל: זה המוצר החדש שהשיקה

ענקית המזון שסטוביץ, נכנסת לתחום המנות חמות, אחד מהשווקים החזקים ביותר בישראל, ומשיקה סדרת תבשילי נודלס להכנה מהירה מאסטר שף TIK-TAK ב-2 טעמים עוף ובקר, עם קמפיין בהובלתה של להקת הטיקטוק hype_crew, שעולה לאוויר בעלות של חצי מיליון שקל
מערכת ice | 
רשתות מזון (צילום vecteezy, shutterstock)
ענקית המזון שסטוביץ, שמייבאת לישראל מוצרי קוסמטיקה וצריכה ונחשבת לאחת מהחברות הגדולות ביותר בתחומה בישראל, מתחילה לייבא ולמכור בישראל מנות להכנה מהירה בבית המיוצרות בוויאטנם, בדיוק כמו המותג המוכר והמצליח של אסם - מנה חמה, שמיובא מתאילנד, תחת המותג "מאסטר שף".
מדובר בשוק ענק בו נמכרות מעל 27 מיליון יחידות בשנה, והוא מגלגל בשנה סכומי עתק שמוערכים בכ-100 מיליון שקל. אסם היא אמנם לא היחידה בישראל שמוכרת את המנות האלו, אך ללא ספק היא החברה הגדולה והמוכרת ביותר בתחום, כאשר כעת, שסטוביץ נכנסת ובענק לתחרות ומשיקה את המוצרים החדשים במטרה לשבור את אחד השווקים החזקים ביותר בישראל.
המותג הקולינרי מאסטר שף נכנס לראשונה לקטגוריית התבשילים האישיים ומשיק סדרת תבשילי נודלס להכנה מהירה מאסטר שף TIK-TAK ב-2 טעמים עוף ובקר, המגיעים לראשונה בקטגוריה עם מכסה להכנה קלה ונוחה.
לרגל השקת הסדרה החדשה, יוצא המותג בקמפיין בהיקף של כחצי מיליון שקל, ובהובלתה של להקת הטיקטוק hype_crew. במסגרת הקמפיין נכתב שיר מיוחד וקצבי והופק קליפ מושקע, המדגיש את יתרונות הסדרה החדשה, ובראשם – המכסה הייחודי, שמסייע להכנה קלה ונוחה. הקמפיין, בניצוחו של משרד הפרסום לצעירים "ציבלין טווינס", יעלה במדיות הרלבנטיות, בדגש על טיקטוק ויוטיוב.
קרין שהין, מנהלת יחידת עסקית בשסטוביץ, מסרה: "סדרת TIK-TAK החדשה הינה בשורה אמיתית בתחום התבשילים האישיים, וחשוב לנו להנגיש ולחשוף את יתרונותיה, ובמיוחד את המכסה הייחודי. מאחר וקהל היעד העיקרי הוא ילדים, נוער וצעירים, היה חשוב לנו ליצור קמפיין ייחודי, בולט וקצבי שיצור חיבור ישיר ונכון לקהל הצעיר".
קמפיין טיק טק (צילום: ניר פקין) 
עוד הוסיפה שהין: "להקת HYPE_CREW שמככבת בטיקטוק היא הליהוק האידיאלי לקמפיין ההשקה שלנו, ומייצרת חיבור מושלם בין המוצר שלנו ובין עולמות המוסיקה והטיק טוק. השם TIK-TAK מתקשר לקלות ומהירות ההכנה – טיקטק וזה מוכן תוך 3 דקות בלבד, וכמו כן, לפלטפורמת ה-TIKTOK שם נמצא קהל היעד העיקרי של קטגוריית התבשילים האישיים".
קמפיין טיק טק (צילום: ניר פקין) 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה