כסף וצרכנות

ענקית המזון ומאסטר שף: זה המוצר שישבור את השוק בישראל?

ענקית המזון שסטוביץ, חולשת על תחום חדש ואחד החזקים בישראל, שמגלגל כ-100 מיליון שקל בשנה, ומתחילה לייבא מנות להכנה מהירה תחת המותג "מאסטר שף" בשם "טיק טק". ויליפוד, נטו ואסם, שמחזיקות בנתח השוק הגדול ביותר, בלחץ?
מערכת ice |  1
רשתות מזון (צילום vecteezy)
ענקית המזון שסטוביץ, שמייבאת לישראל מוצרי קוסמטיקה וצריכה ונחשבת לאחת מהחברות הגדולות ביותר בתחומה בישראל, מתחילה לייבא ולמכור בישראל מנות להכנה מהירה בבית המיוצרות בוויטנאם, בדיוק כמו המותג המוכר והמצליח של אסם - מנה חמה, שמיובא מתאילנד.
קרין שהין, מנהלת יחידה עסקית מאסטר שף בשסטוביץ: "סדרת TIK-TAK החדשה מביאה בשורה אמיתית לקטגוריית התבשילים האישיים. זוהי הפעם הראשונה שהנודלס יגיעו באריזה מושלמת לשימוש, ולא יצריכו פעולה נוספת ממי שמכין אותה וצריך לדאוג כיצד לכסות את הכוס בזמן ההכנה". לדבריה: "קהל היעד המרכזי שצורך תבשילים אישיים בכוס הינו קהל של ילדים ונוער, שרוצה לתקתק במהירות ארוחה טעימה שהוא בחר והכין לבד. סדרת טיק טק החדשה תספק לקהל הזה פתרון טעים ומושלם, באריזה חדשנית להכנה נוחה ומהירה".

צילום: יח"צ מאסטר שף
על פי הכרזת החברה נכון לעכשיו, היא משיקה למעשה שני טעמים של מנות להכנה מהירה חדשות, נודלס בטעם בקר ונודלס בטעם עוף, תחת המותג "מאסטר שף" ובשם "טיק טק", המוכנות בתוך 3 דקות מרגע תחילת ההכנה.
מדובר בשוק ענק בו נמכרות מעל 27 מיליון יחידות בשנה, כאשר על פי הדיווח מדובר בשוק שמגלגל בשנה סכומי עתק שמוערכים בכ-100 מיליון שקל. אסם היא אמנם לא היחידה בישראל שמוכרת את המנות האלו, אך ללא ספק היא החברה הגדולה והמוכרת ביותר בתחום. 
בכך, שסטוביץ למעשה פותחת בתחרות על השוק הגדול לא רק מול אסם אלא גם מול חברת נטו בעלת המותג "מגיק" אותו היא מייבאת ישירות מסינגפור וחברת ויליפוד שמחזיקה במותג "מנת השף" שמיובא גם הוא מתאילנד. האם שסטוביץ תצליח לשבור את השוק?
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוכל מוכן
    יוספה 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איכסה. מסוכן לאכילה .
    סגור