שיווק ופרסום

בהשקעה של 7 מיליון שקל: זה הקמפיין החדש של עידן אלתרמן

הסטנדאפיסט והשחקן המוערך נבחר לפרזנטור החדש של רשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה עולם הקולנוע והחשמל. הוא צפוי להוביל את המיתוג מחדש החברה, ולהחליף את חיים הכט. סמנכ"ל השיווק: "הבחירה מסמלת את מחויבותנו להתחדשות ולקשר אישי עם הלקוחות שלנו"
מערכת ice | 
עידן אלתרמן (צילום שלומי פינטו)
עידן אלתרמן, סטנדאפיסט ושחקן מוערך, יוביל את מהלך המיתוג מחדש של רשת מוצרי החשמל, עולם הקולנוע והחשמל, ויחליף את חיים הכט כפרזנטור של הרשת.
עולם הקולנוע והחשמל מונה כיום 20 סניפים בפריסה ארצית רחבה ונמצאת בגידול מתמיד, ומציעה מגוון עצום של מוצרים ובהם: מכונות כביסה, מקררים, שואבי אבק, מזגנים וכן מסכי טלוויזיה ומקרני קול מתקדמים, מהמותגים המובילים ביותר בעולם. בין המותגים הנמכרים ברשת עולם הקולנוע והחשמל BOSCH, AEG, SAMSUNG, LG, SHARP, YAMAHA, JBL, DYSON, NINJA ועוד.
עידן אלתרמן, מככב שנים עם הופעות הסטנדאפ שלו, בתיאטרון, במסכי הטלוויזיה ולאחרונה גם ברשתות החברתיות בסרטונים ויראליים עם הילדים שלו, ובשנה האחרונה גם עם סרטוני הסברה ברשת. הוא מזוהה ומוכר בעיקר בזכות היותו חלק מחבורת "פלטפוס", בזכות שיתוף הפעולה הקומי שלו עם אבי גרייניק ובגילומו את מיקי ברנשטיין בסיטקום "החיים זה לא הכל".
רשת עולם הקולנוע והחשמל אשר הוקמה בשנת 2001 מונה למעלה מ-20 סניפים מצפון ועד דרום. בין השאר בקריית שמונה, תל אביב, אילת, פתח תקווה, נתיבות,  טבריה ועוד. הרשת מעסיקה מעל ל-100 עובדים.
דניאל בר שדה סמנכ"ל שיווק של רשת עולם הקולנוע והחשמל: "אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם עידן אלתרמן, פרזנטור מוכשר ואהוב על הציבור הישראלי. הבחירה בעידן מסמלת את מחויבותנו להתחדשות ולקשר אישי עם הלקוחות שלנו, תוך שימת דגש על המגוון הרחב של מוצרי החשמל שאנו מציעים. אנו בטוחים שהקמפיינים בכיכובו יביאו רוח רעננה וישדרגו את חווית הקנייה ברשת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה