כסף וצרכנות

רשת מוצרי החשמל שוברת את השוק: מקררים ב-31% פחות

רשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה "עולם הקולנוע" משיקה בארץ ליין מקררים בכ-30% פחות מהדגמים המקבילים בשוק. הסדרה החדשה כוללת שלושה מקררים של חברת Peerless המהווים בעצם את המקררים הראשונים של החברה בישראל והם זולים באופן משמעותי מהמקררים של החברות השונות 
מערכת ice | 
מקרר ריק (צילום הרבלייף)
רשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה  "עולם הקולנוע" ממשיכה במגמה ובנסיונות להוריד את יוקר המחיה לציבור, ומשיקה סדרת מקררים ראשונה בישראל של חברת Peerless הזולה בכ- 30% מהדגמים הנמכרים בשוק. סדרת המקררים של פירלס היא הראשונה של של החברה בישראל במוצר זה, ומהווה כניסה של מותג חדש לשוק. סדרת המקררים של Peerless כוללת שלושה דגמים שונים של מקררים במחירים שונים.
מקרר מקפיא עליון 538 ליטר - Peerless PRF-538 INOX - המקרר, קיים ב-3 צבעים, נירוסטה שחור ולבן, הוא מותאם בשלמות לטעם ולסגנון החיים הישראלי, בעל עיצוב חדשני קומפקטי מבחוץ ומרווח מבפנים. הוא כולל לוח מקשי מגע ותצוגה, ובעל 4 מצבים אפשריים: חופשה, חסכוני, עבודה חכמה, נעילת מקשים. נפח תא הקפאה נטו 139 ליטר, נפח תא קירור נטו 399 ליטר. המחיר לצרכן של מקרר זה- 2,499 שקל כשהמחיר בשוק לדגם דומה 3,400 שקל  פער של 27%.

מקרר מקפיא עליון 465 Peerless PRF-465 INOX - כמו המקרר הקודם, גם הוא קיים ב-3 צבעים, נירוסטה שחור ולבן. מקרר זה זהה בתכונותיו למקרר הקודם, אך קטן יותר ובעל נפח של 465 ליטר לעומת 538. המחיר לצרכן של מקרר זה- 2,199 שקל כשהמחיר בשוק לדגם דומה 3,200 שקל, פער של 31%. 
מקרר 4 דלתות 406 ליטר PEERLEES PRF- 406 BLK-G - מקרר זה, בעל 4 דלתות, זכוכית שחורה ולבנה, ונפח כולל של 406 ליטר. למקרר טכנולוגיית Syn Fresh – מסננים המונעים הצטברות בקטריות וריח רע, תאורת Led פנימית ובקרת טמפרטורה. תאי האחסון עמוקים ומרווחים וכוללים 2 מדפי זכוכית מחוסמת חזקים ואטומים לנזילות בתא הקירור, מגירה עמוקה ורחבה לירקות ופירות, תא הקפאה 6 מגירות עמוקות לאחסון מירבי וכן 2 מדפים בדלתות המקרר, המאפשר אחסון מקסימלי. המחיר לצרכן של מקרר זה- 2,199 שקל כשהמחיר בשוק לדגם דומה 3,200 שקל, פער של 31%. 
דניאל בר שדה מנהל השיווק של רשת "עולם הקולנוע": "כחלק מהמאבק המתמשך ביוקר המחייה בישראל, החלטנו ברשת "עולם הקולנוע" לייבא סדרה חדשה של מקררים מתקדמים, המיועדים להציע אלטרנטיבה יעילה וחסכונית לקהל לקוחותיה. המקררים החדשים, המתאפיינים בטכנולוגיה חדשנית ועיצוב מודרני, מציעים לצרכנים פתרון במחיר נמוך יותר אך בלי להתפשר על האיכות. מהלך זה, מהווה חלק מאסטרטגיה רחבה של הרשת המנגישה את מגוון מוצרי החשמל לבית במחירים נמוכים, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של קיימות ואיכות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה