תרבות ופנאי

הבת של השחקן הישראלי המפורסם קיבלה תפקיד וחטפה: "קומבינות"

הבת של עידן אלתרמן, שירה אלתרמן, חשפה כי היא הולכת לככב במחזמר "ספר הג'ונגל" וספגה תגובות עוקצות מהגולשים: "לאף חיילת לא מחכה תפקיד אם אבא שלה לא עידן אלתרמן"
מערכת ice | 
עידן אלתרמן (צילום מתוך האינסטגרם)
שירה אלתרמן בת ה-20, בתו של השחקן עידן אלתרמן, קטפה תפקיד בגרסה המחודשת של "ספר הג'ונגל" וחטפה מהגולשים.
אלתרמן ששירתה כחיילת בתקן אומן פעיל בצה"ל, כבר ידעה בצבא שלאחר השחרור מחכה לה עבודה בתחום ופרסמה את הידיעה בסרטון בטיקטוק. חלק מהמשתמשים פרגנו וחלקם לא אהבו את זה.
משתמש אחד כתב לה: "מוכשרת אבל לאף חיילת לא מחכה תפקיד אם אבא שלה לא עידן אלתרמן. אז בלי צביעות. כשרון בלי קשרים לא מספיק ולך יש משניהם אבל בלי צביעות והתחסדות". אלתרמן ענתה לו כי היא "הוציאה תקן אמן פעיל כמו עוד הרבה שחקנים, אבא שלי כל כך לא קשור, זה מצחיק שאתם חושבים שכן".
אחר כתב, ככל הנראה בציניות: "גם אם היא הייתה שירי אבוטבול מבית שאן ואבא שלה היה אינסטלטור היא הייתה מתקבלת לתפקיד. הכל זה נטו כישרון וכריזמה. בישראל אין נפוטיזם הכל טהור".
 
@shiralterman

מלגדול על המחזמר הזה לאשכרה להשתתף בו🐺🥹!!!

♬ צליל מקורי - ספר הג׳ונגל

משתמש נוסף כתב: "הכל זה קומבינות ותמיד היו ויהיו הקומבינות. הבן/ בת של... הדוד של... האחיין של... בכל דבר. יש לך אבא מקסים ושחקן נפלא. רק חבל שהכל הולך עקום ופרוטקציות". לכך ענתה אלתרמן: "אבא שלי באמת מקסים ונפלא והוא גידל אותי לעבוד קשה על החלומות שלי. אני רוקדת מגיל 3 ואני לא מפסיקה לעבוד ולקרוע את עצמי לרגע. השם שלי לא קשור לזה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה