תוכן שיווקי

בעלי עסקים? היזהרו מ-5 טעויות מיתוג השטח הללו

במיוחד עבורכם רכזנו לכתבה את 5 הטעויות הנפוצות ביותר במיתוג שטח. הם טעו – כך שאתם לא תצטרכו!
תוכן מקודם |
צילום באדיבות שייפרו

מרגישים את זה?המעלות עולות, הלחות גוברת, הסבלנות מתקצרת... כן, אפשר לומר די בביטחון שהקיץ הישראלי שלנו כבר הגיע. אין מה לעשות, זאת המציאות. אבל האמת? זו גם ההזדמנות. בעלי עסקים שישכילו למנף את הקיץ לטובת העסק שלהם יהנו מעולם שלם של אפשרויות מיתוג שטח ומענה לצרכי לקוחות שהם כלל לא ידעו שקיימים.

מיתוג שטח בימינו הוא כבר הרבה מעבר לשמשיות עם לוגו, כשהוא נעשה נכון הוא סופג את הדי.אן.איי של העסק ומנפח אותו באנרגיה שנישאת למרחקים. זאת הסיבה שמיתוג שטח צריך להיעשות ברגישות יתרה ולא בקלות ראש.
את הכתבה הבאה ערכנו בדיוק בשביל לאפשר לכם לגשת אליו בצורה הנכונה ביותר, והיא מורכבת מ-5 הטעויות הנפוצות ביותר במיתוג שטח. הם טעו - כך שאתם לא תצטרכו!
פספוס הזדמנויות
תאמינו או לא, אבל טעות המיתוג הנפוצה ביותר שבעלי עסקים עושים - היא פשוט לא למתג. מספיק שיטוט קצר בכל רחוב מסחר ראשי בעיר לבחירתכם כדי להבין שהרוב המוחץ של העסקים יבחר, כברירת מחדל, בפתרונות צל ומחסה חסרי מיתוג.
שלא תטעו, לפעמים מדובר בהחלטה נכונה. אבל ב-99.9% מהמקרים - אותם פתרונות צל ומחסה מהווים נקודת מפגש קריטית עם לקוחות פוטנציאליים שלא היו נחשפים לעסק אחרת, וכך מתפספסות הזדמנויות רבות מדי יום.
מיתוג שטח זה לא רק שילוט חוצות או דגלים, זה גם שמשיות וסככות. אם ממותג כהלכה - כל שטח פרסום מכבד את בעליו! אצלנו בשייד פרו למשל עומדות לפניכם אפשרויות מיתוג אינסופיות על כל אחד ואחד מהמוצרים שלנו, כך שאין חלום מיתוגי שלא נוכל להגשים.
 

עומס מידע
בין אם אלו דגלי מיתוג ניידים, סככה קבועה או שמשיה דינמית - אחד האתגרים הקשים של ממתגי שטח הוא היכולת להעביר את המסר בארבע עד שבע מילים. האתגר הזה מוביל לא פעם לטעויות קריטיות של העמסת יתר טקסטואלית, שהופכת את המיתוג שלכם לפחות קריא וכך גם פחות נגיש ומזמין.
צמצום הוא המפתח. נסו להישאר עם לוגו, סלוגן, ומקסימום כמה מילים מלוות. כל תוספת מעבר לאלו עשויה להביא יותר נזק מאשר תועלת.
היעדר בולטות
בהמשך לנקודות הקודמות, אין ספק שלפעמים "פחות זה יותר" והצמצום הוא ברכה. אבל "צמצום" לא בהכרח אומר "שעמום". מיתוג שטח חכם זה מיתוג שיודע מאיפה הוא בא ולאן הוא הולך.
כדי לגבש חזון מיתוגי מוצלח חשוב לקחת בחשבון בשלב התכנון את הסביבה על כל מרכיביה: צבעוניות, עוצמת הרוח, כיוון השמש, צבעי המותג, המסרים המובילים וכל גורם אחר. 
הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא כמובן באמצעות הדמיות. בשייד פרו למשל תוכלו לייצר הדמיות אונליין של המיתוג שלכם על כל אחד מהמוצרים שלנו - כך שלא יהיו הפתעות בשטח.
קחו בחשבון שמיתוג טוב לא מתחיל ונגמר בהדפס (איכותי ככל שיהיה). מיתוג טוב הוא כזה שלוקח בחשבון גם את בחירת המוצר והצורה שלו, האיבזור הנלווה שלו, הטקסטורה, גוון הבד וכיוצא באלו.

(צילום באדיבות שייד פרו)
איכות ירודה
לוגו נאה, סלוגן חכם, צבעוניות מרשימה; כל אלו חשובים מאד, אבל לא שווים הרבה אם איכות מיתוג השטח שלכם היא ירודה וצפויה להתבלות תוך קיץ אחד או שניים…
מיתוג שטח שמכבד את עצמו הוא כזה שיודע להחזיק צבעים בגאון לשנים קדימה, ולספק לא רק חוויה מיתוגית מרהיבה אלא גם חווית משתמש נוחה - בין אם לבעל העסק ובין אם ללקוחות מזדמנים שנהנים מהשימוש הפונקציונלי בו.
אצלנו בשייד פרו איכות המוצרים היא ערך עליון והם נוצרו במטרה להחזיק שנים ארוכות, כך שתוכלו להסיר את הדאגה הספציפית הזו מלבכם. ובאשר לאיכות המיתוג? רק אצלנו תוכלו להדפיס את המיתוג שלכם בטכנולוגיה מהפכנית בתוך הבד עצמו, ולא בהדפסה זולה על-גבי הבד שצפויה לדהות אחרי כמה ימים שמשיים.
הישארו נאמנים לעצמכם.להתייעץ זה מבורך אבל בסוף היום - רק אתם יודעים מה העסק שלכם צריך. אז עם כל הכבוד למשרדי פרסום ושכנים נלהבים, רק המילה שלכם היא זו שתקבע.
ההצעה שלנו: תדאגו לפרטנר אמין אחד לפחות לצדכם. כזה שיידע להוציא לפועל את החזון שלכם על הצד הטוב ביותר, עם מירב האפשרויות, מבלי להתערב יצירתית בחזון שלכם.
הסקירה מוגשת אליכם בחסות שייד פרו, הפרטנרית הותיקה של כמה מהמותגים הגדולים ביותר כאן בארץ ומעבר לים. אין שניים לנו במגוון המוצרים, באיכות הייצור שלהם ובאפשרויות המיתוג שלהם. אמרתם מיתוג שטח אמרתם שייד פרו.
אנחנו כאן לשירותכם, באתר ובטלפון, ונשמח להגשים כל חזון מיתוגי עבור העסק שלכם, קטן כגדול, בכל עונה שהיא.
 

(תוכן מקודם)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה