שיווק ופרסום

הפרזנטורית של חברת התעופה מודה: "סובלת מחרדת טיסות קשה"

ליטל שוורץ מצליחה להצחיק את כולנו כקומיקאית וגם לרגש כשחקנית ותסריטאית. באחרונה, קיבלה ג'וב חדש כפרזנטורית של חברת ארקיע. אלא שלא רבים יודעים שהיא סובלת מחרדת טיסות ומשתדלת להמעיט בהן ככל האפשר
מערכת ice |  1
ליטל שוורץ (צילום יוטיוב/ מסך רשת 13)
ביום רביעי האחרון ערכה חברת ארקיע מסיבת עיתונאים בה בין היתר הציגה את הפרזנטורית החדשה שלה – השחקנית והקומיקאית ליטל שוורץ, אשר נשכרה לקדם את המותג ואת יעדי הקיץ של החברה.
לכבוד התפקיד החדש אמרה שוורץ: "אני מתרגשת להצטרף לארקיע, אין דבר יותר כיף מלפרסם חברה תעופה ישראלית שמזכירה לכל אחת ואחד מאיתנו, שלפעמים צריך לעצור ופשוט לצאת לנופש קצר". ארקיע, מצדה מסרה כי "בחרנו בשוורץ להיות הפנים החדשות של המותג מאחר והיא מצחיקה, חמה וכיפית. בדיוק כמו ארקיע". 
אלא שפרט משעשע, בדיוק כמו הפרזנטורית, הוא שליטל שוורץ מייצגת חברת תעופה, למרות שהיא עצמה סובלת מחרדת טיסות קשה מאוד. היא עצמה לא מסתירה זאת וסיפרה על כך בעבר בראיונות, וגם במסיבת העיתונאים נשאלה על כך. מסתבר ששוורץ נוהגת להמעיט ככל האפשר בטיסות, הן קצרות ובמיוחד ארוכות.

צילום: יח"צ
גם בריאיון לאתר mako אתמול (חמישי) נשאלה שוורץ על חרדת הטיסות והשיבה: "מה זה חרדה, אלוהים ישמור, אני עושה בושות בטיסות. כיסי האוויר האלה, אני יכולה למות מזה". ויחד עם זאת התייחסה לפרדוקס: "תשמעי, את חושבת על הכסף שקיבלת, אז את כבר פחות בחרדה. זה מאזן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כסטנדאפסטית מלאה בשנאת חינם, עוזרת רק לעצמה
    דון 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכחה שיאיר לפיד עזר לה. כל אחד לעצמו, נכון ליטל?
    סגור