שיווק ופרסום

המכביה 2025: זו הבכירה שמצטרפת למערך השיווק היוקרתי

מיטל הובר לוי, שיצאה לדרך עצמאית לאחר עשור בקבוצת קשת, תנהל את השותפויות האסטרטגיות התוכן והמדיה של המכביה 2025 ובכך ממשיך להתגבש מערך השיווק של אחד מאירועי הספורט הגדולים בעולם. כל הפרטים | פרסום ראשון
יהודה לוינגר | 
מיטל הובר לוי (צילום טל גבעוני)
אחת מנשות מסחר התוכן הבכירות בישראל, מיטל הובר-לוי, מצטרפת למערך השיווק של המכביה 2025, תחת לילך בר דוד, שמונתה בחודש פברואר האחרון לתפקיד סמנכ"לית התקשורת השיווקית של המכביה. בכך מערך השיווק של אירוע הספורט החשוב, ואחד הגדולים בעולם, מעלה הילוך, וזאת לאחר שנבחר גם משרד היח"צ שינהל את כלל המערך: דני לוי תקשורת.
הובר-לוי, תנהל במיקור-חוץ את מחלקת השותפויות האסטרטגיות התוכן והמדיה, באירוע המכביה - ומדובר במינוי חשוב לאור גודלו של אירוע הספורט שנחשב לאחד האירועים המשמעותיים עבור יהדות התפוצות ובסדר גודל מרשים, ובמיוחד לאור המורכבות של מלחמת חרבות ברזל וההשפעות של המלחמה בעולם.
 
כאמור, הובר-לוי מצטרפת למערך השיווק, וזאת כחלק מהקמת חברה עצמאית בראשותה, לאחר עשור בקבוצת קשת שם בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת מחלקות היוזמות ושיתופי הפעולה המסחריים של ערוץ קשת 12 .
המכביה 2025 תתקיים בין התאריכים 8-22/7/2025 ובמסגרתה ישתתפו למעלה מ-10,000 ספורטאים מכ-80 מדינות, שיתחרו ב-45 ענפי ספורט ב-4 קטגוריות – נוער, בוגרים, ותיקים ופראלימפיים. את הספורטאים ילוו 20,000 מלווים במשלחות מרחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה