שיווק ופרסום

מילואימניקים, איך תשקמו את העסק שלכם במישור דיגיטלי?

על רקע השפעותיה הכלכליות של המלחמה הנוכחית, מומחי חברת "MOXIE" מעניקים כלים אפקטיביים למשרתי המילואים העצמאיים עבור שיקום העסק במישור השיווקי והדיגיטלי

מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock, דובר צהל)
כמעט 4 חודשים עברו מאז תחילת המלחמה הלא צפויה שנכנסנו אליה, ואנחנו כבר רואים את ההשפעה הניכרת על עסקים רבים בישראל שכן עובדים רבים נאלצים להיעדר מעבודתם לתקופות ארוכות.
הנפגעים המשמעותיים במשוואה הזו הם בעיקר אנשי מילואים בעלי עסקים עצמאיים, שאין איש מלבדם שיוכל לתפעל את העסק שלהם, או שהיעדרותם פוגעת אנושות בתפעול העסק השוטף ובעיקר בהכנסות.
מומחי חברת "MOXIE" מעניקים מגוון רחב של כלים למשרתי המילואים שבבעלותם עסקים שונים. על פי מומחי החברה, יש לנצל באופן משמעותי את המרחב הדיגיטלי עבור הצלחת העסק. 
 



לטענת המומחים, שימוש בנכסים ופלטפורמות דיגטליות, מסייע לעסקים לחשוף את עצמם בפני קהל יעד רחב יותר וגם להעמיק את ההיכרות אל מול לקוחות קיימים. השימוש בהם מוביל למיצוב העסק, הגדלת מכירות וקשר אישי יותר עם הלקוחות.

רם ברכה בעלים, שותף בחברת MOXIE, התייחס לאותה טענה ואמר: "אז מה הם נכסים דיגיטליים? כל נכס שאינו פיזי (מוחשי) כגון:  אתר אינטרנט, בלוג, חנות מקוונת, אפליקציה ופרופילים ברשתות חברתיות".
עוד הוסיף ברכה: "בתור מעצב חווית משתמש עם ניסיון של מעל 20 שנה בתחומי אני מזהה איך שימוש בכלים הדיגיטליים משפיע על הצלחת בית העסק בדרכים הבאות: יש להעניק מידע נרחב על בית העסק, להקים פרופילים ברשתות החברתיות ויש צורך לספק מידע על המוצרים והשירותים שהוא מעניק". 
מלבד זאת, ציינו מומחי החברה כי יש לשים דגש בתחום מציאת הלידים. בימינו, יש לא מעט בתי עסק שעושים שימוש בנכסים דיגיטליים בכדי למצוא לידים טובים ונכונים להם, בעזרת טופס השארת פרטים קצר וברור ושיווק ממומן ניתן להגיע לקהלי היעד אליהם פונה בית העסק, לקבל מהם את הפרטים ולדעת שהם משקיעים את הזמן כראוי על לקוחות פוטנציאלים.
במידה ואתם כבר עושים שימוש בפלטפורמות דיגיטליות כדי להגיע לחשיפה הרצויה, חשוב להשקיע גם בפרסום והשיווק שלהן ברחבי הרשת, ישנן מספר דרכים כדי לדחוף קדימה את האתר שלכם ולהבטיח שהוא מגיע לקהלי היעד בהם אתם מעוניינים.
מומחי חברת "MOXIE" ציינו מספר שיטות היכולות לקדם את העסק של משרתי המילואים. ראשית, פרסום: ניתן להשתמש בפרסום ממומן בפלטפורמות כמו גוגל, פייסבוק ואינסטגרם כדי להגיע לקהל יעד ממוקד.
שנית, שיווק תוכן: ניתן ליצור ולשתף תוכן איכותי בפלטפורמות כמו יוטיוב ופינטרסט כדי למשוך לקוחות פוטנציאליים. שלישית  שיתוף פעולה, ניתן לשתף פעולה עם משפיענים ועם עסקים אחרים בפלטפורמות כמו טיקטוק ואינסטגרם כדי להגיע לקהל יעד חדש.
כידוע, MOXIE היא חברת בוטיק הנותנת שירותי חווית משתמש (UX/UI) שפועלת משנת 2002. בין לקוחותיהם את מיטב החברות הגדולות במשק הישראלי: צה״ל, שופרסל, קופ״ח מאוחדת, מנורה מבטחים, כלל ביטוח ופיננסים, ישראייר, בנק הפועלים.

(צילום: גיל צבלודוסקי)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה