ויראלי

עינב בובליל חושפת "זה 90% מהפרנסה שלי"

בובליל טענה בין היתר בפודקאסט בו התארחה: "התעכבנו על העניין הזה, “יש הרבה עם מאות אלפי עוקבים שיושבות יותר מידי בשקט וזה לא בסדר. לקבל מאות אלפי שקלים מהאינסטגרם ומהמשחק והדוגמנות זה בסדר, אבל כשצריך אותך לעם שלך אז את משתפת איזה צמיד או תחזירו אותם הבייתה עכשיו"
מערכת ice | 
עינב בובליל (צילום מסך רשת 13)
בפודקאסט של יפעת היללי אברהם ממאקו, עינב בובליל, כוכבת העונה הראשונה של האח הגדול, התארחה לראיון ולכתבת היה הרבה מה לומר על הפרק בפודקאסט עם אושיית הרשת ולמראויינת גם לא היה חסר על מה לדבר.
בובליל טענה בין היתר: "התעכבנו על העניין הזה, “יש הרבה עם מאות אלפי עוקבים שיושבות יותר מידי בשקט וזה לא בסדר. לקבל מאות אלפי שקלים מהאינסטגרם ומהמשחק והדוגמנות זה בסדר, אבל כשצריך אותך לעם שלך אז את משתפת איזה צמיד או תחזירו אותם הבייתה עכשיו. האינסטגרם זה 90 אחוז מהפרנסה שלי, מהאוכל של הילדים שלי, מהבית שאני בונה. אני גם מאפרת כלות אבל הכסף שאני עושה הוא מהאינסטגרם".

עוד הוסיפה: "ברגע שהחלטתי שאני לוקחת חלק בהסברה ידעתי שעלולה להיפגע לי הפרנסה. האינסטגרם העניש אותי, מחשיכים אותי, לקחתי את זה בחשבון ובכל זאת עשיתי את זה. אז למה הפרנסה שלי פחות חשובה מהפרנסה שלך?למה אני כן יכולה? בנות שעזבו הכל ומסכנות את הפרנסה שלהן- למה הן כן ואת לא?למה הן בצו 8 ואת לא? יש לי 350 אלף עוקבים באינסטגרם ובזמן כזה אם אני לא ממנפת את זה לשום דבר, אז מי אני בכלל?".
לסיום הסבירה: "מי אני בעולם זה? למה קוראים לי משפיענית רשת? במה אני משפיעה? בלקנות חולצה? זה לא נקרא משפיענית, עם כל הכבוד. אם יש לי כוח בידיים, במצב כזה שהמדינה שלי זקוקה לכל כוח, ואני לא משתמשת בו אז תיסגרי את האינסטגרם ותלכי הבייתה”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה